TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Sok izgalmat ígér a jövő év a reklámszakma szereplői számára.
Kutatássorozatot indított a SAKKOM Interaktív az influencer marketing átfogó feltérképezésére, ennek első állomásaként a Kreatívval közösen a megbízói és ügynökségi oldal tapasztalatait vizsgálták.

Az éhezők viadalának zeneszerzője Magyarországon koncertezik

James Newton Howard bejelentette, hogy a Papp László Budapest Sportarénába is ellátogat első ...

Gazdaságfehérítő magyar startup a piacon

Szeptember közepén indult útjára az éttermeket és futárokat összekapcsoló magyar startup, a ...
Hangulatos nyárindító partin mutatta be őszi-téli kollekcióját a GAS, amely az egyik legsikeresebb olasz divatmárka, mégsem sokat tudunk a keletkezéséről.
A rajongók már világszerte hozzáférhetnek a változatos felsőruházati darabokhoz, amelyeken mind a két ikonikus márka, a Columbia Sportswear és a Manchester United logója is szerepel.

Ha márkákról van szó, a hasát szereti a magyar

7010
A magyar márkákat ismerjük és szeretjük, ugyanakkor a nemzetközi brandek tarolnak majdnem minden kategóriában a Superbrands TOP Márka kutatásában.

A McDonald’s Amerika leggyűlöltebb vállalata

6902
A 24/7 Wall Street gazdasági portál összesített adatai szerint a gyorsétterem lánc került 2003-ban legtöbbször a szakszervezetek zászlajára.

Évszakváltás a buszmegállóban

6882
A Coca-Cola rendhagyó utcai megoldással reflektál a skandináv télre.

Ikonikus íz + Tökéletes forma = Az Igazi

6879
A különleges poharairól ismert Riedel most a Coca-Cola-nak tervezett poharat.

Sajtbankot robbantott - övé az 1 Millió!

6851
A Camping ősszel országos játékkal hívta fel a figyelmet bővülő termékválasztékára.
Izgalmas év elé nézünk a social médiában. Íme, melyek lesznek a meghatározó trendek.

Digitális fronton robbant a KFC

6823
A gyorsétterem-lánc új digitális branding és marketingkampányt indított. A reklámfilmeket iPhone-nal vették fel.

Camping: teszteld a recepted!

6699
A márka ’ Robbantson sajtbankot’ nevű nyereményjátékával, és egy online receptversennyel hívja fel a figyelmet az újdonságaira.

A kirowski Isobar nyerte a Bunge-tendert

6638
Az ügynökség kezeli a Bunge kommunikációs tevékenységét, miután megnyerték az étolajat és margarinokat is gyártó vállalat tenderét.

Lesz-e új magyar multi a kozmetikai iparban?

6532
A Dr.Kelen alapítóját, Dr. Kelen Andrást és a cég kereskedelmi és marketing vezetőjét, Kelen Rékát kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12345678910111213 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése