TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Egyre több kkv él a hagyományos lízingelés és a tartós bérlés lehetőségével, hiszen gyakran olcsóbb, egyszerűbb és hatékonyabb megoldás, mint a beruházás. Persze sokan ebből megállnak a látszólag kedvező árnál, holott van még pár igen jelentős összetevő, amit figyelembe kell venni.
2018 első negyedévében jelentős bővülés érezhető a digitális hálózatépítéseknél és a mobiltelefonos szolgáltatásokkal kapcsolatos fejlesztéseknél. A vásárlás helyett pedig egyre elterjedtebb a tartós bérlet, mint finanszírozási forma – derül ki a Rentasystem piaci körképéből.

Idén 20 éves a Fény Utcai Piac

Az ikonikus helyszín szeptembertől év végéig egyfajta „szórakoztató központként” is működve ...

80 éves az ikonikus Columbia sportruházat

A hazánkban is már 20 éve jelen lévő brand alapítójának lánya, Gert Boyle egy kalapkészítő ...

Vásárlás helyett egyre inkább bérlünk

8173
Noha hosszú generációk óta a saját tulajdon és a megtakarítások felhalmozása jelentette a biztos pontot, manapság átalakulóban van ez a szemlélet. Úgy tűnik, a fiatalabb generáció már egyre inkább bérel, ugyanakkor a különböző konstrukciók lehetőségeivel kapcsolatban még vannak „homályos” foltok.
A várakozásokon felül teljesítő piac eredményeinek hátterében a változó fogyasztói szokások és a válság óta újjáéledő gazdaság áll.
Létezik-e olyan kreatív megoldás, ami ésszerű mértékben segíti elő a megújuló energiára épülő eszközök térhódítását?
Az IT fejlesztések ma már alapberuházásnak számítanak, gyakran a „vállalati közmű” részének, azaz nem feltétlenül megtérüléshez kötik annak mértékét.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése