TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A magyarok szívesen telelnek meleg klímájú helyeken, de a napfényes időjárás mellett már szempont a jó szolgáltatás is.
A vonzó belgiumi, brüsszeli célállomások, illetve a kiépített afrikai hálózat erősítik majd a Lufthansa és a Eurowings Csoport piaci pozícióját.

Íme, a legjobb hazai e-kereskedelmi honlap 2018-ban

Az online marketing-kommunikációs szakma pályázatán egy divatárucikkeket forgalmazó oldal lett ...

Különleges megoldás az elvándorlás megállítására

Magyarországról globális cégnél nemzetközi fizetés mellett távmunka? Sokak álma lenne. De ma ...
A holland dizájner, Jan Taminiau tervezi a következő négy évben a KLM World Business Class új fedélzeti neszesszerét.
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) ügyfél-elégedettség kutatásának célja az volt, hogy képet adjon a direktkommunikációs csatornák használatáról a turisztikai szektorban.
A Holland Királyi Légitársaság „Bluey” név alatt új, gyermekeknek tervezett termékcsaládot vezet be.
A retró járat vízsugaras köszöntés közepette, promóciós célból érkezett a Liszt Ferenc repülőtérre, mert éppen 85 éve, hogy a KLM járatot indított Budapestre.
A légitársaság őszi kampánybeharangozó játékában virtuális képeslapírással lehet beszállni, majd elszállni melegebb éghajlatra.
Ingyenes párizsi hétvégét ad az Air France egy selfie-ért, na meg persze némi tempóért, a nyertes ugyanis csak 140 perccel az indulás előtt sorsolják.
Április másodika mérföldkő az Air France számára. A légitársaság ugyanis ezen a napon új szlogennel, új reklámkampánnyal jelentkezik egyszerre 12 országban.
Régis Marcon mesterszakács ételkreációi a légitársaság legmesszebb repülő járatainak business osztályán lesznek elérhetőek.
A 36 éves Thomas Pesquet az első francia kereskedelmi pilóta, aki az űrbe repülhet a Nemzetközi Űrállomás gépén.
A KLM Holland Királyi Légitársaság elsőként fejlesztette ki azt az új fizetési formát, amely által az ügyfelek kényelmesen, a közösségi média felületeken keresztül is fizethetnek.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése