TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Pontosan mér a szemkamera

2657
A szemkamerás megoldások a tényleges észlelést, szemmozgást mutatják meg, amelyet a kutatásban résztvevők a honlaptesztelést vagy kereskedelmi vásárlást követően nem tudnak pontosan visszaidézni.
(BTL.hu) A több mint 2200 szakember megkérdezésével készült European Communication Monitor szerint a PR-fogalma ma már nem az eredeti jelentéstartalommal bír.

Dark Universe: a Universal feléleszti klasszikus szörnyeit

A modernizált klasszikus szörnysztorikkal a közönség új generációit hódítanák meg. ...

A Bonduelle kétszázezres közönséget inspirált

Nagy érdeklődésnek örvendő Facebook nyereményjátékkal zárult a Bonduelle idei StafétaKanál ...
(DMSZ/DMA UK) Egy friss Deloitte felmérés szerint a márkáknak igencsak nagy erőfeszítéseket kell tenniük azért, hogy alkalmazásaik akár csak 1000 letöltést is elérjenek.
(DMSZ/ DMA UK) A JWT marketingkommunikációs ügynökség felmérése szerint az amerikai és a brit felnőttek 80 százaléka úgy véli, a közösségi hálózat nem biztonságos hely az online vásárláshoz.

Mozgásban a csúcsvállalatok

2559
(BTL.hu) Magyarország 100 legnagyobb vállalata az összteljesítmény alapján túl van a nehezén. A válság okozta sokk után a többség fellélegzett, megkezdődött a talpra állás – derül ki a Dun&Bradstreet összeállításából.

A diszkontok törnek előre

2553
(BTL.hu) A január-májusi idõszakban a kereskedelmi csatornák piacrészében jelentõs változások figyelhetõk meg: a négy diszkont lánc közül kettõ jelentõs, kétszámjegyû piacrész növekedést ért el.

Csatorna független a GRP?

2550
(BTL.hu) A Mediacom Business Science részlegének elemzése alapján a tipikus kampányoknál nincs mérhető különbség GRP és GRP között aszerint, hogy a kontaktus melyik tv-csatornán jött létre – reagált az MC MediaCompany a sajtóban nemrég publikált tanulmányokra.
(BTL.hu) A hazai okostelefon-tulajdonosok harmada, mintegy 270 ezer ember nyitott egy kifejezetten erre az eszközre optimalizált internetbanki alkalmazásra – derült ki az OTP Bank megbízásából készített friss felmérésből.
(Financial Times/Vg) Csaknem háromnegyedével, 74 százalékkal nőttek a Facebookon való reklámozás költségei, ahogy egyre több és több nagy márka vonul ki a televízióból és print médiából és helyezi át hirdetéseit a világ legnagyobb közösségi oldalára – állítja a TBG Digital.
(BTL.hu) A magyar fogyasztók nagyobb része tartja pontosnak és hitelesnek azt, amiről a címkék tájékoztatnak, mint 28 európai ország átlaga.
(SocialTimes) A legnagyobb hazai facebookos márkaoldal rajongótábora között jelentős, akár az 50 százalékot is meghaladó átfedés látható.

Minden ami kell, és semmi, ami nem

2532
(BTL.hu) A MinDig Tv a legdinamikusabban bővülő televíziós szolgáltatás Magyarországon 2011 első öt hónapjában. A dinamikus növekedés az új reklámkoncepciónak is köszönhető – adta hírül az Antenna Hungária.

Kiaknázatlan tv-hirdetési piac?

2527
(BTL.hu) A tematikus tv-csatornák nézõi igényesen választanak tartalmakat, befogadóbbak a mûsorblokkokat elválasztó reklámokkal kapcsolatban, és az azokban szereplõ termékekre és szolgáltatásokra mintegy 50 százalékkal jobban emlékeznek, mint a kereskedelmi csatornák nézõi – tartalmazza az Atmedia és a Gfk Hungária közös felmérése.
(BTL.hu) Élelmiszervásárlásnál a magyar fogyasztók csaknem felének döntését befolyásolja, hogy egy termék árának és értékének viszonyát mennyire tartja kedvezőnek.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 123456789 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése