TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

15 év munkája meghozta gyümölcsét: a megtisztelő elismerést a Parlament kupolái alatt vette át Kajtár Zsolt, alapító tulajdonos a Szőlőmagolajos termékcsaládért.
A hajápolási iparág először készít olyan fenntartható üzleti modellt, amely előremozdítja a körkörös gazdaság működését.

Hosszabbít “Az Év Honlapja” pályáza

Meghosszabbított határidővel lehet még jelentkezni hazánk legrangosabb online marketing pályázatára, ...

Idén 20 éves a Fény Utcai Piac

Az ikonikus helyszín szeptembertől év végéig egyfajta „szórakoztató központként” is működve ...
A L'Occitane en Provence és a nagyszabású pop-show-musical csapata idén karácsonykor közös akciót indít a látássérültekért.
A Helia-D Herba-Kastély Gyógynövény- és Szépségközpont a világszerte híres Tokaji Borvidék szívében, Tolcsván nyitotta meg kapuit szeptember végén.
A Yamuna nemcsak a ráncok ellen, de a még szélesebb körű ismertségért is az EGF nevű növekedési faktorral harcol.

Double Deckerrel repül az Amway

7299
A Double Decker PR & Consultingot bízta meg kommunikációs feladatainak ellátásával az Amway Hungária.
Meghívásos tenderen nyerte el a Merlin Németország egyik legnagyobb kozmetikai fejlesztő cégének, a Dr. Kurt Wolff GmbH & Co. KG megbízását.
A zsűri a bőrszövet vitális működését támogató kozmetikumok egészségre gyakorolt hatását díjazta az újonnan kialakított kategóriában.
Elérte a félmilliós követői számot, így a legnépszerűbb rajongói oldalak között vert tanyát az a magyar márka, amely alig több mint 4 éves.
A fiatal lányok körében népszerű BU parfüm és a férfiak kedvelt illata, a STR8 új partnerekkel dolgozik 2014 márciusától.
A Dove 2013-ban világszerte és Magyarországon is megvizsgálta, hogy mit gondolnak a nők a szépségről és van-e kapcsolat a szépség, a szépségápolás és a boldogság között.
Az olcsóbb áruk irányába mozdult el a kereslet a desodorok és testápoló termékek 3 milliárd forintos piacán - közölte a Nielsen.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése