TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Idén tizenegyedik alkalommal rendezik meg a marketingszakma irányadó rendezvényét, a BrandFestivalt, amelyhez az r-time immár hetedik alkalommal csatlakozik.

Nyiss a valóságra!

2593
A marketingkommunikációs szakma egyik legrangosabb eseménye, az Országos Reklámkonferencia idén a valóságot kutatja a köz- és szakmai gondolkodásban, a gazdaságban, a médiában és a reklámban.

Egymilliós elérésű esküvőt hozott össze a rádió

A napokban véget ért Álomesküvő kampányával csaknem egymillió embert ért el a 89.5 Music Fm. ...

Videósokat keres Sárvár

Mi kell egy jó fotóhoz vagy egy jó filmhez? Jó téma. Ez az alapigazság Sárvár esetében adott, ...

2012! Köteleződj el!

2426
(BTL.hu) A Harvard Egyetem, a Columbia Egyetem, a Nob és a Wieden+Kennedy nemzetközi reklámügynökség képviselői az “Engagement”, azaz az elköteleződés aktuális trendjeivel készülnek az idei BrandFestivalra.
(BTL.hu) Komoly hiányosságok vannak a hazai szálláshelyek, éttermek és egyéb turisztikai szolgáltatók kommunikációjában – állapították meg a szakemberek a Direkt Marketing Szövetség (Dmsz) által szervezett Turizmus és direkt kommunikáció konferencián.
(BTL.hu) Megváltoztak a fogyasztók igényei és az autentikus élményszerzés vált fontossá, amelyben a gasztronómia is nagy szerepet tölt be – hangzott el a Mit esznek rajtunk? címmel június 3-án megrendezett MagyarBrands Konferencián.

Sokszínű szervezetek

2279
(BTL.hu) A Magyar Telekom, az IBM, a Jabil Circuit, a Novartis, az Alcoa-Köfém, a Gábor Dénes Főiskola, a MAG - Magyar Gazdaságfejlesztési Zrt., a Felina Hungária, a Nestlé és az Unilever, valamint a McDonald’s és a Grundfos tett a legtöbbet az esélyegyenlőségért az mtd Tanácsadói Közösség díjazása szerint.
(BTL.hu) Május 26-án ünnepli a digitális marketing napját a témában a hazai legnagyobb élménykonferenciát szervező Neo Interactive reklámügynökség.

Kreatívan és hatékonyan

2157
(BTL.hu) A kreativitás és a hatékonyság nemhogy jól megférnek egymással, de sokat kockáztat az, aki egyiket a másik rovására tolja előtérbe az online kommunikációban – állítottak a szakemberek az Adaptive Media tavaszi szakmai workshop-ján.

A kocka el van vetve!

2146
(BTL.hu) Rubik Ernő személyesen is bemutatja hazánkban legújabb fejlesztését, a digitalis bűvöskockát az Enter!Digital konferencián május 26-án.

Design és üzlet

1838
(BTL.hu) A Design és Innováció konferenciát március 31-én ismét megrendezik Kecskeméten. Az Európai Unió Central Europe Programján belül futó FREE Project ingyenes rendezvénye az innováció és a design szerepét vizsgálja az üzleti sikerben.
(BTL.hu) 2010. november 24-én a Figyelő és a Heti Válasz összefogásával ismét megrendezik a Kötelező öngondoskodás konferenciát. A rendezvényen a témakör szakavatott képviselői vitatják meg, hogy miért fontos az öngondoskodás, a jövőbeli jólét, az egészség és a nyugodt időskor önkéntes megalapozása.
(BTL.hu) Rekordmennyiségű látogató érkezett a hatodik Informatikai Biztonság Napjára, a két napos konferencia közel 2000 IT szakembert mozgatott meg. Az esemény szervezésében és kommunikációjában idén a Multeam 360° Csoport két tagja is közreműködött.

Computer Art Forum 2010

1052
(BTL.hu) November 5-én ismét egy izgalmas és érdekfeszítő előadásokkal teli napra hívja a számítógépes grafika iránt érdeklődőket a Mesharray Digital Media School, mely a téma legnagyobb hazai felnőttképző intézménye.

Nyuszik a magyar cégvezetők!

398
(BTL.hu) Félénkek a magyar cégvezetők, nem merik megszólítani a másikat, mert nem tudják hogyan kell. Ez volt a Vállalkozz Hatékonyan Klub által rendezett II. Kapcsolatépítő nap legsokkolóbb felismerése a szervezők számára.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 12345678 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése