TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Teljes arculati átalakuláson esik át a közmédia 2012. március 15-étől - mondta a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) kommunikációs igazgatója a Brand Festival 2011 című konferencián tartott előadásában, csütörtökön Budapesten.
A közösségi média nem való mindenkinek. Annak a cégnek viszont, amely rászánja magát, megfelelően kell kezelnie. Összefoglaló az Internet Hungary-ról.

Nemcsak a Z és Y generáció beszélget személyes interakció nélkül

Ez a tendencia egyre gyakrabban figyelhető meg az idősebb korosztálynál is. Mennyiben változott ...

Itt a költségcsökkentési stratégiák új generációja

Akár 30%-os, fenntartható költségcsökkentést is hozhat a vállalkozásoknak az új digitális technológiák ...

A digitális benszülöttek szokásai

3037
A fiatalok internet-, média- és kultúrahasználati szokásait mutatták be a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat és a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) közös, Balatonalmádiban rendezett konferenciájának előadói szerda délután.
Alkalmazott vagy kísérleti korszakát éli a promóciós piac? – erre a kérdésre keresi a választ Új periódus, új rendszer? címmel a BTL Labor marketingszakmai konferencia.
Idén tizenegyedik alkalommal rendezik meg a marketingszakma irányadó rendezvényét, a BrandFestivalt, amelyhez az r-time immár hetedik alkalommal csatlakozik.

Nyiss a valóságra!

2593
A marketingkommunikációs szakma egyik legrangosabb eseménye, az Országos Reklámkonferencia idén a valóságot kutatja a köz- és szakmai gondolkodásban, a gazdaságban, a médiában és a reklámban.

2012! Köteleződj el!

2426
(BTL.hu) A Harvard Egyetem, a Columbia Egyetem, a Nob és a Wieden+Kennedy nemzetközi reklámügynökség képviselői az “Engagement”, azaz az elköteleződés aktuális trendjeivel készülnek az idei BrandFestivalra.
(BTL.hu) Komoly hiányosságok vannak a hazai szálláshelyek, éttermek és egyéb turisztikai szolgáltatók kommunikációjában – állapították meg a szakemberek a Direkt Marketing Szövetség (Dmsz) által szervezett Turizmus és direkt kommunikáció konferencián.
(BTL.hu) Megváltoztak a fogyasztók igényei és az autentikus élményszerzés vált fontossá, amelyben a gasztronómia is nagy szerepet tölt be – hangzott el a Mit esznek rajtunk? címmel június 3-án megrendezett MagyarBrands Konferencián.

Sokszínű szervezetek

2279
(BTL.hu) A Magyar Telekom, az IBM, a Jabil Circuit, a Novartis, az Alcoa-Köfém, a Gábor Dénes Főiskola, a MAG - Magyar Gazdaságfejlesztési Zrt., a Felina Hungária, a Nestlé és az Unilever, valamint a McDonald’s és a Grundfos tett a legtöbbet az esélyegyenlőségért az mtd Tanácsadói Közösség díjazása szerint.
(BTL.hu) Május 26-án ünnepli a digitális marketing napját a témában a hazai legnagyobb élménykonferenciát szervező Neo Interactive reklámügynökség.

Kreatívan és hatékonyan

2157
(BTL.hu) A kreativitás és a hatékonyság nemhogy jól megférnek egymással, de sokat kockáztat az, aki egyiket a másik rovására tolja előtérbe az online kommunikációban – állítottak a szakemberek az Adaptive Media tavaszi szakmai workshop-ján.

A kocka el van vetve!

2146
(BTL.hu) Rubik Ernő személyesen is bemutatja hazánkban legújabb fejlesztését, a digitalis bűvöskockát az Enter!Digital konferencián május 26-án.

Design és üzlet

1838
(BTL.hu) A Design és Innováció konferenciát március 31-én ismét megrendezik Kecskeméten. Az Európai Unió Central Europe Programján belül futó FREE Project ingyenes rendezvénye az innováció és a design szerepét vizsgálja az üzleti sikerben.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 12345678 következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése