TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Összetettebb feladat a közösségi térben kommunikálni annál, mint kartonlappal fotózkodni, azonban a jó gyakorlatok megtanulhatók.
Holnap, az „Innováció a rendezvényszervezésben” témakörben szervezett konferencián találkozik a rendezvényszakma.

Ki sem látszunk a vízből

Az ENSZ 1993-ban március 22-ét jelölte ki a Víz Világnapjának, hogy gondolkodásunk középpontjába ...

A bevonó stratégia lesz a sikeres vezetés titka

Az elmúlt években a hazai projektmenedzsment presztízse ugrásszerűen nőtt meg, a nemzetközi ...

Party, trend, kultúra

6019
Szakmai konferencia indul a hazai partykultúráról: bemutatják a legfontosabb területeit szakértők és a szakma képviselői segítségével.

DMA Day Budapesten

5950
Hét ország és az európai direkt marketing szövetség képviselői találkoztak Budapesten azért, hogy aktuális piaci és szabályozási kérdésekről egyeztessenek.

Mi vár a kutatási szakmára 2013-ban?

5790
A piackutatási szakmára is igaz Darwin szabálya: azok maradnak talpon, akik a leggyorsabban alkalmazkodnak a környezeti változásokhoz.

Telt házas volt a CSR Hungary 2012

5566
Az előadók és a résztvevők a csr/társadalmi felelősség és fenntartható fejlődés kapcsán osztották meg tapasztalataikat a Gundel-házban.

Kaszinó kapitalizmus helyett…

5522
A 7 éves CSR Hungary 2012 Konferencia a fenntartható és felelős gazdaság döntéshozóit és a témában érintetteket.

Közös utakon - Partnerség, hatás, innováció

5292
A Magyar Adományozói Fórum október 4-én rendezi meg negyedik alkalommal Partnerség.Hatás.Innováció. 2012 konferenciáját.

Kiállítás és Konferencia a ReklámFeszten

5176
A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) izgalmas programokkal készül a szeptember 18-tól 21-ig tartó ReklámFesztre.
Az üzleti szféra aktív részvételét szorgalmazza a „Business Action for Sustainable Development” kezdeményezés.

Egy alig használt marketingeszköz

4595
Az eladási célú prezentáció tartása az egyik leghatékonyabb marketingeszköz, Magyarországon mégis alig használják a cégek.

SuperSocial: felszállásra készen

4529
Május végén rendezik meg Magyarország legnagyobb közösségi médiával foglalkozó konferenciáját. 20 előadás, 25 esettanulmány.

Hol jó (jobb) élni?

4381
Életminőség, jólét, helyi közösségek és a legélhetőbb magyar városok ranglistája egy konferencián.
Sztaricskai Tamás előadásvázlatát izgalmasnak és innovatívnak találta a zsűri, ezért október 15-én bemutathatja „Bridging on- and off-line communications with Transpromo advertising in the CEE” című előadását.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12345678 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése