TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az eseményen a digitális világ újításai állnak majd a középpontban: olyan megoldások, amik még nem használatosak széles körben.

Egy főnöknek motiválnia kell

6651
A generációk közötti szakadékot elemezték a Profession.hu XYZ konferenciáján a cégvezetők, HR szakemberek és pszichológusok.

Új kreatív igazgató a FLOW PR-nél

Berkes Ákos hat éve dolgozik az ügynökségnél, feladatai közé tartozik majd az ügynökség új, ...

Átfogó márkakampányt indít a Samsung és a Leo Burnett

A Samsung Galaxy S8 március végi bemutatását követően integrált termék- és márkakampány indult. ...

Hírek az ötödik Marketing Exporól

6646
"Megváltoztak a vevők, a termékek és a vásárlás folyamata is” – nyitotta meg az eseményt Wolf Gábor, a Marketing Commando vezető tanácsadója.
A Menedzserképző Központ konferenciáján a központi téma természetesen a közösségi média volt.
Konferencia sorozatot indít a Magyar Marketing Szövetség. Szakemberek mutatják be az utóbbi egy év trendjeit és technológiáit.

Nem létezik az online videó?

6609
Inkább platformfüggetlen mozgóképes tartalomról érdemes beszélni- többek között erre jutottak a On The Spot konferencián előadó szakemberek.
29 hazai vállalat jelentkezett a MAF Társadalmi Befektetési Díj pályázatára. A kategóriák nyerteseit az október 3-i konferencián hirdetik ki.
2013-ban a Facebook már nem éli fénykorát, vajon milyen lehetőségek rejlenek benne és meddig?
Érdeklik a társadalmi befektetések? Önnek való a "Fenntarthatóság a társadalmi befektetések szemszögéből 2013" konferencia.

Vállalati logó és a márkaérték

6241
Fontos a konzekvens márkakommunikáció, de nehéz betartani - derült ki a Magyar Marketing Szövetség konferenciáján.
Összetettebb feladat a közösségi térben kommunikálni annál, mint kartonlappal fotózkodni, azonban a jó gyakorlatok megtanulhatók.

Digitális Akadémia az orvosoknak

6171
Hogyan kezeljük az e-pácienst? Milyen módon keressünk a google-lal? Hogyan állítsunk be napi egészségügyi cikkajánlót? - Digitális Akadémia az orvostársadalom számára.
A Startup Underground konferencia április 18-i vendégelőadói között idén igen nagy neveket is találhatunk.
Az IBlueOpen elnevezésű magyar fejlesztésű applikáció lett a legjobb startup ötlet a szakmai zsűri szavazatai alapján.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12345678 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése