TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Marketing eszközök arzenálja

6926
Szerezzen kézzelfogható tudást, dolgozzon biztos kézzel a marketing minden részterületén!

Trendek tartalomtól felületig

6862
Hirdetés, tartalom, integrált kampányok és mobil megoldások. Tudjon meg többet róluk a Menedzserképző Központ következő konferenciáján.

Nemcsak a Z és Y generáció beszélget személyes interakció nélkül

Ez a tendencia egyre gyakrabban figyelhető meg az idősebb korosztálynál is. Mennyiben változott ...

Több, mint 8000 magyar általános iskolás vágott bele a K&H pénzügyi vetélkedőjébe

Rekordszámú résztvevővel indult az idei K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő. ...
Visszafogott IT beruházások, fogyatkozó megrendelők, zsugorodó piac, verseny és új lehetőségek. Ez jellemzi ma a rendszergazdák piacát.
Az IBM Business Connect konferenciája a jó gyakorlatokról szólt. Számszerű eredményekkel bizonyították az új megoldások erejét.
Az eseményen a digitális világ újításai állnak majd a középpontban: olyan megoldások, amik még nem használatosak széles körben.

Egy főnöknek motiválnia kell

6651
A generációk közötti szakadékot elemezték a Profession.hu XYZ konferenciáján a cégvezetők, HR szakemberek és pszichológusok.

Hírek az ötödik Marketing Exporól

6646
"Megváltoztak a vevők, a termékek és a vásárlás folyamata is” – nyitotta meg az eseményt Wolf Gábor, a Marketing Commando vezető tanácsadója.
A Menedzserképző Központ konferenciáján a központi téma természetesen a közösségi média volt.
Konferencia sorozatot indít a Magyar Marketing Szövetség. Szakemberek mutatják be az utóbbi egy év trendjeit és technológiáit.

Nem létezik az online videó?

6609
Inkább platformfüggetlen mozgóképes tartalomról érdemes beszélni- többek között erre jutottak a On The Spot konferencián előadó szakemberek.
29 hazai vállalat jelentkezett a MAF Társadalmi Befektetési Díj pályázatára. A kategóriák nyerteseit az október 3-i konferencián hirdetik ki.
2013-ban a Facebook már nem éli fénykorát, vajon milyen lehetőségek rejlenek benne és meddig?
Érdeklik a társadalmi befektetések? Önnek való a "Fenntarthatóság a társadalmi befektetések szemszögéből 2013" konferencia.

Vállalati logó és a márkaérték

6241
Fontos a konzekvens márkakommunikáció, de nehéz betartani - derült ki a Magyar Marketing Szövetség konferenciáján.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12345678 következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése