TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Ez volt az Infotér 2015-ben

7589
Balatonfüred, a magyar tenger ékköve ma már nemcsak a kulturális programjairól, az Anna-bálról és a Kékszalagról híres.

A találkozó, amiről hiba lenne lemaradni

7545
Akit érdekel, milyen irányba mutatnak a kibontakozó üzleti trendek, és ezt a legérintettebbektől szeretné megtudni, annak október 7-9. között Sárváron a helye.

A Sziget a kulturális sokszínűség szinonimája

A Szigetnek köszönhetjük például, hogy Magyarországon a világzene egyre ismertebb lett. ...

A LEGO már csak megújuló energiaforrást használ

Az elmúlt négy évben a LEGO Csoport 6 milliárd dán koronát fektetett szélerőművekbe. ...

Társadalmi profit = Üzleti profit?

7540
A hazai CSR események egyik legnépszerűbb rendezvényére, a korábbi évekhez hasonlóan, jelentős számú, közel 150 résztvevőt vár a MAF.

Tévé a farzsebben

7533
Egyre kevesebben karikázzák a műsorokat a programújságban. Amellett, hogy egyre kevesebb a világunkban a golyóstoll és a nyomtatott újság, azoknak a száma is csökken, akik eltűrik a médiafogyasztás idő- és térbeli megkötöttségét.
Az ingyenesen, letöltés nélkül működő join.me 2015. első negyedévében 31%-kal növelte a cégcsoport teljes árbevételét.

Csak a tesztemen keresztül!

7479
Hazánkban a munkavállalók fele válik be, a változó tesztpiaci trendek ismerete azonban segíthet a nagy és kis szervezeteknek is.
Minden eddiginél ütősebb nemzetközi startup felhozatallal indult ma az SM 2015 konferencia.
Munkamegbeszélést, sajtótájékoztatót, konferenciát szervez? Érdemes kipróbálni, milyen élményt nyújt, amikor a tudományosan összeállított ételek, igényes tálalással és íz világgal párosulnak.
Gyökerestül változtatja meg az egészségügyi ellátást a robbanásszerűen fejlődő smart technológia.
Ma már nem lehet kérdéses, hogy az értékesítés és a marketing hatékony együttműködése hozza az igazi profitot, ezért az intenzív közös gondolkodás – amit a Menedzserképző Központ VI. Marketing Konferenciája nyújtani tud – mindenképpen hasznos.
Tizenkilencedszer gyűlt össze az infokommunikációs szakma, hogy a piac helyzetét, aktuális kérdéseit és jövőképét megvitassa.
Újabb hasznos marketing konferencia, amelyre olvasóink kedvezményesen juthatnak be.
2014. november 17-18-án Genfben tartják a Global Forumot, azt a konferenciát, amelyen évről-évre független gondolkodók vitatják meg a digitális jövő nagy kérdéseit.

Fröccsözni készül a szakma

7159
MarketingFröccsre invitálják a marketing szakma képviselőit. A hiánypótló konferencia szakít a hagyományokkal.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12345678 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése