TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A 2016 leginspirálóbb eseményének választott Brain Bart idén június 1-3. között rendezik a budapesti Erzsébet téren, ahova a szervezők több mint hétezer embert várnak.
Az elmúlt néhány évben a hazai projektmenedzsment kultúra presztízse ugrásszerűen megnőtt, a nemzetközi tendenciákkal azonban még mindig nehéz lépést tartani.

Kétségtelenül átállunk lineárisról digitálisra

A folyamatos technológiai fejlődés következtében a fogyasztói szokások is állandóan változnak. ...

SPAR-termet avattak a Szent István Egyetem Budai Campusán

Modern oktatótermet adtak át a SPAR több mint 4,5 millió forintos támogatásával a Szent István ...
Első ízben rendezik meg a YEL önismereti konferenciát Budapesten, 2017. február 26-án.
Elismert gazdasági szereplők részvételével januárban rendezik az első interaktív fórumot.
A reklám jövőjét kutatja a Republic Group és a Kreatív közös konferenciája, ahol a jelen tendenciái alapján vizsgálják a jövő marketingkommunikációs trendjeit.
Az 5G fix telepítésű, vezeték nélküli hozzáférési és mobilszolgáltatások terén szükséges új üzleti lehetőségek megteremtéséhez elengedhetetlen az iparági vezetők közti nyílt párbeszéd.
2016-ban 10 kiváló vállalati támogatói programot választott ki a tapasztalt civil és vállalati szakemberekből álló bíráló bizottság.
Ezzel a címmel rendezi meg idei éves konferenciáját a Magyar Adományozói Fórum október 12-én a PwC székházában.
A Budapesti Víz Világtalálkozó 2016 mind célkitűzéseiben, mind a bevont döntéshozók tekintetében egyedülálló és nagy horderejű esemény lesz.
Húsz országból több mint hetven világhírű személyiség vett részt az idei Brain Bar Budapest fesztiválon, hogy megvitassa a jövő legégetőbb kérdéseit.

Marketing-délután

7637
A Menedzserképző Központ egy egész délutánt szán arra, hogy az igazán fontos dolgokon átrághassák magukat a marketingszakma főszereplői.
Rengeteg friss magyar ötlet mutatkozik be a legnagyobb hazai okostechnológiai konferencián, a SMART 2016-on.
A Menedzserképző Központ közelgő marketing workshopján olvasóink kedvezménnyel lehetnek ott, és ismerhetik meg az online reklámozás trendjeit.

Mutasd a cookie-dat, és megmondom ki vagy!

7590
Ismét megrendezték a legnagyobb évindító marketing rendezvényt, a III. Magyar Marketing Fesztivált, amelyen megerősítést nyert, hogy egyre fontosabb a saját média létrehozása.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 12345678 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése