TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Ez a tendencia egyre gyakrabban figyelhető meg az idősebb korosztálynál is. Vajon mennyiben változott meg az életünk a modernizációnak, a közösségi média elterjedésének köszönhetően? Hogyan redukálódott az élő nyelv az online kommunikáció hatására?
Az ArvaliCom az ország első hibridkommunikációs ügynöksége, amelynek ügyvezetője Karvalics Attila évente elkészíti PR és marketing trendelőrejelzését. Lássuk, mire számít a szakember a tartalommarketing területén!

Így takarékoskodhatunk a fűtéssel

Most, hogy behavazott minket a tél, nem árt átgondolni, mit tehetünk azért, hogy ne fázzunk, ...

Együtt olcsóbb lakást bérelni

Az emelkedő ingatlanárak és lakásbérleti díjak nemcsak nálunk, hanem Európa szinte minden nagyvárosában ...
Breaking: a tartalommarketinget ledönti trónjáról a marketing automatizáció. Folytatjuk Karvalics Attila előrejelzésének közlését.
Mely tömegkommunikációs csatornákat kedvelik napjainkban a hölgyek, mik a legfőbb hírforrások, valamint milyen rendszerességgel tájékozódnak és mely témákkal foglalkoznak a legszívesebben a lifestyle internetes oldalakon?
A Ketchum támogatja a European Communication Monitor 2014-es felmérését, amelyben az európai kommunikációs szakemberekre váró kihívásokat kutatják.

Davos élő közvetítés

6973
Csatlakozzon a Davosban megrendezett lebilincselő vitákhoz, és legyen részese a globális kommunikáció fejlődéséről folytatott eszmecseréknek!
A média és az internet nagyágyúi térképezik fel a magyar piac jelenlegi és jövőbeni helyzetét a március közepére kitűzött konferenciasorozaton.

Öt kommunikációs megatrend

4766
Az Enterprise Group szerint a következő években öt önmagában is meghatározó megatrend követeli ki az egységes kommunikációt a hazai vállalatoknál.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése