TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A magyar piacon több mint 10 éve jelenlévő Klépierre Magyarország újszerű stratégiájának köszönhetően várakozáson felüli eredményekkel zárta a 2016-os évet.
A Vodafone által közzétett adatokból kiderül, hogy a szöveges üzenetek helyét az ünnepek idején is mindinkább átveszi az online és social média felületeken zajló kommunikáció.

Idén is a Just Creative kommunikálja az ELLE Fashion Show-t

Idén a jövőbe repít az ötödik Elle Fashion Show április 28-29. Között. ...

Rekordidő alatt Dakartól Moszkváig

Rainer Zietlow a támogatóktól kapott összegeket a szenegáli SOS Gyermekfalu jótékonysági szervezetnek ...
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Márta Irén / Holcim Hungária

7276
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Szabó Orsolya / Starbucks

7262
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Hegedűs Judit / Nu Skin

7236
Nem véletlen, hogy Brian Tracy, Robert Kiyosaki vagy Donald Trump azt mondták, ha újrakezdhetnék, akkor hálózatépítőként tennék. Segíteni akarunk az embereknek abban, hogy javítani tudjanak az életminőségükön, és hogy észrevegyék: azáltal nőnek a legtöbbet, ha segítenek másoknak.

Károlyi Zsuzsa / E.ON

7217
Mindig vannak szakmai divathullámok, most ilyen például a „story telling” hullám, de a szakma alapja az, hogy megértesz egy problémát, gondolatot, helyzetet, és segítesz egy olyan válaszcsomagot kidolgozni, ami működik erre.
A kommunikációs ügynökség új ügyfeleik közt szerepel a Design Terminál, egy piacvezető biztonságtechnikai cég, illetve egy brit egészségügyi diagnosztikai startup.
Az angolszász emberek profin alkalmazzák a „small talk”-ot, ami az üzleti életben is egyre elterjedtebb fogalommá vált. Vajon mi, magyarok hogyan fejleszthetjük ezt a képességünket?

Kutas István / Telenor

7186
A social media egy divatos téma, nagyon sokan és sokat beszélnek róla, de még a kommunikátorok között is nagyon kevesen értik, hogy miről szól valójában. Az egyoldalú üzenetek sulykolása nem működik, a közösségi médiának a szórakoztatásról, gyönyörködtetésről kell szólnia.

Móricz Szilvia / Aquaworld Zrt.

7167
Mindig kell egy hosszú távú cél, amiért küzdünk, de az elérhető kis célok, az apró kis tettek határozzák meg a mindennapokat.

Andorka Anikó / Avis

7164
Idő, erőforrás vagy tudás hiányában a cégek sokszor belekényszerítik magukat aktuális trendek által diktált vagy „másoknál már bevált” megoldásokba, ahelyett, hogy az adott termék, ügyfélkör szempontjából ideális eszközök megtalálására fókuszálnának.
A marketingnek az a lényege, hogy először megismerd és megszeresd a terméket, mert csak utána tudod jól tálalni.

Büttl Krisztián / Samsung

7135
A koreaiakra jellemző a „nincs lehetetlen” típusú gondolkodás. Év elején olyan célokat adnak, amiről nem gondolnád, hogy el lehet érni, a cégek majdnem egésze év végére mégis eléri.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12345 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése