TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A találkozó, amiről hiba lenne lemaradni

7545
Akit érdekel, milyen irányba mutatnak a kibontakozó üzleti trendek, és ezt a legérintettebbektől szeretné megtudni, annak október 7-9. között Sárváron a helye.

A Sberbank marad

7513
Tovább folytatja magyarországi pénzügyi tevékenységét és erősíteni kívánja pozícióját a hazai pénzpiacon az orosz bank.

Mitiszol: Egy természethű sétáló kóstoló a Millenárison

A boros rendezvények közt van egy olyan találkozó, ahol az összes kiállító és látogató egy ...

SPAR-termet avattak a Szent István Egyetem Budai Campusán

Modern oktatótermet adtak át a SPAR több mint 4,5 millió forintos támogatásával a Szent István ...

Kihívás a hagyományos cégeknek az e-biznisz

6874
Vajon felvehetik a versenyt a hagyományosnak tekinthető vállalkozások az interneten?

Kiosztották az idei Pegazus Díjakat

6771
Ismét 30 hazai kis- és középvállalkozást részesítettek elismerésben az immár ötödik alkalommal megrendezett Pegazus Díj alapítói.

Hírek az ötödik Marketing Exporól

6646
"Megváltoztak a vevők, a termékek és a vásárlás folyamata is” – nyitotta meg az eseményt Wolf Gábor, a Marketing Commando vezető tanácsadója.

Itt az Origo KKV-portálja

6536
Tanácsok és információk vezetőknek: ez az Üzletrész.hu, a hírportál új KKV-fókuszú gazdasági oldala.

Üzlet és Kapcsolatok

6006
Az országunkban működő nagyvállalatok, egyöntetűen sikerük egyik alappilléreként említették üzleti kapcsolataikat.

Alig költenek a marketingre a kkv-k

5721
A Marketing112 és a Marketingesek Lapja legfrissebb felmérésében 2100 kis- és középvállalkozást, illetve azok vezetőit, kérdeztek meg a vállalkozásuk 2012-es évi marketingjéről.

Bíznak a növekedésben a kkv-k

5537
A kis-és középvállalatok világszerte növekvő bevételeket, hatékonyabb működést, új termékek és szolgáltatások kifejlesztését szeretnék elérni a következő egy évben.
Gyökeresen átalakult a kis- és közepes vállalkozások marketing eszköztára: a rádió eltűnt a tíz leggyakrabban alkalmazott eszközök közül.

A Facebookkal még csak barátkoznak a cégek

4664
Öt éves időtávon dinamikus növekedésre számítanak az online szolgáltatások piacán a magyar vállalkozások – derül ki az RSM DTM Hungary Zrt. kutatásából.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése