TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A találkozó, amiről hiba lenne lemaradni

7545
Akit érdekel, milyen irányba mutatnak a kibontakozó üzleti trendek, és ezt a legérintettebbektől szeretné megtudni, annak október 7-9. között Sárváron a helye.

A Sberbank marad

7513
Tovább folytatja magyarországi pénzügyi tevékenységét és erősíteni kívánja pozícióját a hazai pénzpiacon az orosz bank.

Idén is a Just Creative kommunikálja az ELLE Fashion Show-t

Idén a jövőbe repít az ötödik Elle Fashion Show április 28-29. Között. ...

A Vénusz a fenntarthatóságra is ügyel

A fenntarthatóság egyre inkább begyűrűzik az otthonokba, így a konyhába is. ...

Kihívás a hagyományos cégeknek az e-biznisz

6874
Vajon felvehetik a versenyt a hagyományosnak tekinthető vállalkozások az interneten?

Kiosztották az idei Pegazus Díjakat

6771
Ismét 30 hazai kis- és középvállalkozást részesítettek elismerésben az immár ötödik alkalommal megrendezett Pegazus Díj alapítói.

Hírek az ötödik Marketing Exporól

6646
"Megváltoztak a vevők, a termékek és a vásárlás folyamata is” – nyitotta meg az eseményt Wolf Gábor, a Marketing Commando vezető tanácsadója.

Itt az Origo KKV-portálja

6536
Tanácsok és információk vezetőknek: ez az Üzletrész.hu, a hírportál új KKV-fókuszú gazdasági oldala.

Üzlet és Kapcsolatok

6006
Az országunkban működő nagyvállalatok, egyöntetűen sikerük egyik alappilléreként említették üzleti kapcsolataikat.

Alig költenek a marketingre a kkv-k

5721
A Marketing112 és a Marketingesek Lapja legfrissebb felmérésében 2100 kis- és középvállalkozást, illetve azok vezetőit, kérdeztek meg a vállalkozásuk 2012-es évi marketingjéről.

Bíznak a növekedésben a kkv-k

5537
A kis-és középvállalatok világszerte növekvő bevételeket, hatékonyabb működést, új termékek és szolgáltatások kifejlesztését szeretnék elérni a következő egy évben.
Gyökeresen átalakult a kis- és közepes vállalkozások marketing eszköztára: a rádió eltűnt a tíz leggyakrabban alkalmazott eszközök közül.

A Facebookkal még csak barátkoznak a cégek

4664
Öt éves időtávon dinamikus növekedésre számítanak az online szolgáltatások piacán a magyar vállalkozások – derül ki az RSM DTM Hungary Zrt. kutatásából.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése