TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A 2017-ben a legtöbb nemzetközi díjat elnyert hazai ügynökség közel 20 fős client service csapatát Szilágyi Fiorella, a PR divíziót pedig Zámbó Anna vezeti. A Republic Group létszáma az elmúlt hónapban meghaladta a 100 főt.
A minőségre és az innovációra építő stratégiával, valamint fenntartható működés mellett több poszton új vezetőkkel kívánja tovább erősíteni pozícióját a magyar sörpiacon a HEINEKEN Hungária.

Találkozz a jövőddel a 2019-es Brain Baron!

2019. május 30-31-én eddigi legszínesebb, legizgalmasabb programjával tér vissza a Brain Bar ...

Különleges megoldás az elvándorlás megállítására

Magyarországról globális cégnél nemzetközi fizetés mellett távmunka? Sokak álma lenne. De ma ...

Régi-új vezető a volt Geomédia lapoknál

7845
A szakember rövid időre eltávolodott az üzletágtól, most azonban visszatérve két kiadó kereskedelmi és PR területeit irányítja majd.

Új vezérigazgató a Class FM élén

7674
A Class FM-et nemrég megvásároló Sláger Rádió Zrt. tulajdonosai június 22-i hatállyal Földes Ádámot nevezték ki a rádió vezérigazgatójává, a programigazgatói feladatokat Hamvas Viktor látja el.
Radeczky Zoltán, a Magyarországot, Horvátországot, Szlovéniát, Bosznia-Hercegovinát magába foglaló AVON Pannónia Csoport ügyvezető igazgatója vette át az AVON németországi piacának irányítását is.
Regionális ügyvezető kinevezésével terjeszkedik a globális üzenetküldő alkalmazás.
Szűcs Judit az elmúlt csaknem tíz évben a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség kommunikációs vezetője volt.

Új marketingigazgató a Tigáznál

7310
Az 54 éves szakember az eni csoporttól érkezett a Tigázhoz. Pályafutása során széles körű szakmai tapasztalatokra tett szert a gázszektorban szerte Európában.
A szakember az elmúlt években stratégiai, tervezési és kreatív feladatokat látott el Londonban a McCann Ericksonnál, illetve legutóbb a Republic Groupnál.
Három külföldön élő közismert pr-szakembert nevezett ki szakmai nagykövetnek a Magyar PR Szövetség.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése