TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A New Yorker megnyitotta 900. üzletét

3321
A braunschweig-i központú német divatcég a napokban átadta 900. üzletét. A tervek szerint a terjeszkedés tovább folytatódik, és 2012-ben a New Yorker már az 1000. üzlet megnyitását ünnepelheti.

Áruház új koncepcióval

3311
Mobiltelefonjaik leadására kéri vásárlóit egy újonnan megnyílt amerikai ruhabolt.

A bevonó stratégia lesz a sikeres vezetés titka

Az elmúlt években a hazai projektmenedzsment presztízse ugrásszerűen nőtt meg, a nemzetközi ...

A szép lányok adnák el a legjobb magyar termékeket?

A Miss Nation’s Beauty világverseny célja, hogy a szép lányok egyben hazájuk egyfajta exportőrré ...
Öt kereskedelmi láncot összesen 345 millió forintra büntetett meg a Mezőgazdasági Szakigazgatási Hivatal (MgSzH) a beszállítókkal szemben tanúsított tisztességtelen forgalmazói magatartás miatt.

Új kiskereskedelmi hálózat a festékpiacon

3220
Pannon Festék Hálózat néven új kereskedelmi lánc jött létre a festékpiacon, amelyet festék szakkereskedések, illetve az egyik legnagyobb hazai festékgyártó vállalat, a Poli-Farbe hozott létre. A közös fellépéstől és az egységes kommunikációtól a magyar tulajdonú kis- és középvállalkozások a piaci pozícióik megerősödését várják.
A New Yorker 2011. október 27-én, csütörtökön nyitja meg 35. magyarországi üzletét Budapest legújabb bevásárlóközpontjában, a Köki Terminálon.

Hüllő show lesz a Savoya Parkban

3195
A speciálisan kialakított terráriumokban mérges kígyókat, békákat, iguánákat és agámákat láthatnak november 7. és 20. között a bevásárlóközpontba látogatók.
A HAB Advert és a Wonderduck Agency által kivitelezett, kóstoltatással egybekötött termékpromócióban az Aldi 56 üzlete vett részt.
A 2007 és 2010 között csökkenő, azóta stagnáló trendben az augusztus sem hozott változást: a kiskereskedelem továbbra sem volt képes növelni eladásait 2011 augusztusában, így az első nyolc hónapban sem változott az értékesítés volumene.

Növelte forgalmát a dm drogerie markt

3171
A dm drogerie markt a 2010/11-es üzleti évben csoportszinten növelte forgalmát, üzleteinek és alkalmazottainak számát is; a magyarországi dm forgalma az elmúlt egy évben 225 millió euró volt.

Zöldtan-óra a Tesco-tól

3168
Tizennyolc diákcsoport vett részt rendhagyó környezetismeret órán a Dunakeszi-Göd Tesco áruházban az áruházlánc környezetvédelmi pályázatának nyerteseként.
A Tesco Magyarország mobil alkalmazása segít bevásárlólistát készíteni az akciós termékekből, és oda is vezeti a vevőt a legközelebbi Tesco-hoz.
A Gazdasági Versenyhivatal 16,84 millió forintos eljárási bírságot szabott ki a SPAR-nak, mert a versenyhivatal szerint több kérdésére hiányosan szolgáltatott adatot.

Ma nyílt az OBI KÖKI Terminál

3122
Kétszintes, mintegy 14.000 négyzetméteres OBI áruház nyílt ma a KÖKI Terminálban. Az áruház kertészete kategóriájában a legnagyobbak közé tartozik.
Az áruházlánc 64 különböző indikátor, rengeteg adat és részletes szöveges információ segítségével mutatja be vállalati, társadalmi és környezetvédelmi teljesítményét.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 123456789 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése