TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Jól sikerült a húsvét a Tesco-ban

4315
Idén a húsvéti forgalom az ünnep előtt három nappal élénkült meg igazán a Tesco áruházakban. A húsvéti termékek forgalma 12 százalékkal erősebb volt, mint tavaly.

Új kínálati igazgató a METRO-nál

4310
2012. május 1-től Romain Vincent csatlakozik a METRO Kereskedelmi Kft.-hez, mint kínálati igazgató.

Gazdaságfehérítő magyar startup a piacon

Szeptember közepén indult útjára az éttermeket és futárokat összekapcsoló magyar startup, a ...

Megvan a válasz a divatra: ANSWEAR

Elindult a We are the Answear, az Answear.hu videós kampánya. ...
Hét új áruházat nyitott, két hipermarketet megújított, és a vásárlók kényelmét szolgáló innovációkat vezetett be a Tesco.

Megnyitotta első budapesti üzletét a Bodyshop

4200
Az Arena Plaza-ban található üzlet az első olyan Pulse designba öltöztetett interaktív márkabolt a világon, amely a szépséget és a közösségi érdekeket helyezi előtérbe.
Minden magyarországi METRO áruház világító felirata kialudt egy órára a klímavédelmet célzó akció keretében.

Egyre racionálisabbak a vásárlói döntések

4157
A GfK szerint két fő trend körvonalazódott: az egyes láncok vásárlói bázisának csökkenése és az átlagos kosárméret inflációt meghaladó mértékű növekedése.
A Wonderduck Agency egyike a Tesco által kiírt Hostess Ügynökség Tender nyerteseinek. Az együttműködés 2012. március elsején kezdődött és 2013. december 31-ig szól.

Meddig él egy bevásárlóközpont?

4009
Az elmúlt 50 évben a bevásárlóközpontok lakossági központokból a régi vásárlói szokások emlékhelyeivé változtak át az USA-ban.

Stabilizálódott kiskereskedelmi forgalom

3956
A nehézségek ellenére talpon tudott maradni a kiskereskedelem 2011-ben az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) értékelése szerint.

A tudatalatti befolyásolás technikái

3930
A vásárlók szeretik azt hinni, hogy ésszerűen és tárgyilagosan választanak, de az első benyomás bizony háttérbe szorítja az objektivitást.
A trafiktörvény jelenlegi formájában akár 15 ezer munkahely megszűnéséhez is vezethet a kiskereskedelemben - ezt mutatják a GfK Hungária aktuális számításai.
A dm drogerie markt közösségi médiás kommunikációja a Social Media Best Practice Válságkommunikációs különdíját kapta meg.
Változnak a vásárlók elvárásai hétköznapi bevásárlásaik helyszíneivel szemben – ezt mutatják a GfK Hungária Shopping Monitor 2011-2012 tanulmány eredményei.

Távozik Feiner Péter

3779
2012. március 1-jétől Erwin Schmuck lesz a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. igazgatóságának elnöke.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 12345678910 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése