TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Új marketingigazgató a Tigáznál

7310
Az 54 éves szakember az eni csoporttól érkezett a Tigázhoz. Pályafutása során széles körű szakmai tapasztalatokra tett szert a gázszektorban szerte Európában.
Az építészek világnapja alkalmából megnéztük, a kávézást sikkessé tevő Nespresso milyen épületek modern belső tereiben forgalmazza kapszuláit.

Gazdaságfehérítő magyar startup a piacon

Szeptember közepén indult útjára az éttermeket és futárokat összekapcsoló magyar startup, a ...

Megvan a válasz a divatra: ANSWEAR

Elindult a We are the Answear, az Answear.hu videós kampánya. ...
A COOP Csoport gazdasági súlyát mutatja, hogy 2013-ban az árbevétele elérte az 550 milliárd forintot, és az elmúlt 4 évben 91 millió forintnyi segélyt juttatott el a rászorulókhoz.
A legendásan kemény G-SHOCK több mint 30 éves történetének minden egyes pillanata az idő és a számok bűvöletében telt.

Kanyó Roland / Drogerie Markt

7027
A törzsvásárlói programunk bevezetése, megismertetése, elfogadtatása a piacon éppen a világválság idejére esett. Nekünk ez volt a mentőöv, itt erősödött meg a dm.
Tovább hódítanak világszerte, mégis fokokozódó import fenyegeti a zamatos magyar fajták piaci helyzetét.

PR-ügynökséget választott a SPAR

7008
Magyarország egyik meghatározó, országos élelmiszer és napi cikk kereskedelmi lánca az eddigi közös projektek alapján választott PR-ügynökséget.
A Saxo Bank kereskedelmi platformján a befektetők világszerte megoszthatják egymással tranzakcióikat és tippjeiket.

Megújult a Multipont Program

6647
Az átalakulás eredményeképpen létrejön az ország legnagyobb hálózattal rendelkező törzsvásárlói programja.
A közösségi hálózati és a mobilintegráció, a szállítási opciók és a rugalmas visszaküldési lehetőségek is befolyásolják a neten vásárlókat.
Masszőrök kizárólag profilképpel hirdethetnek, az élelmiszer tiltott, az afrikai csalók kiszűréséről pedig algoritmusok gondoskodnak.

Kupon Világ és Libri együttműködés

6378
A megállapodás jelentős változásokat indíthat el a hazai e-kereskedelemi gyakorlatban: elmosódik az online és offline közötti határvonal.

Új Praktiker áruház

5591
A Praktiker első alkalommal fog megnyitni kis alapterületű barkácsáruházat Magyarországon.
Kamarás Ivánnal, az internetes vásárlás nagykövetével és nyereményekkel tér vissza a tavalyi sikeres debütálás után az Internetes Vásárlás Napja mozgalom november 8-án.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12345678910 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése