TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A szépséggel most gyógyítani is lehet! Az eddigi legkülönlegesebb szépségdobozt mutatta be az Arena Plaza és az InStyle magazin.
Több mint 1000 féle terméket vásárolt közel 100 vendéglátóipari egység a Metro új szolgáltatásának segítségével.

Idén is a Just Creative kommunikálja az ELLE Fashion Show-t

Idén a jövőbe repít az ötödik Elle Fashion Show április 28-29. Között. ...

A Vénusz a fenntarthatóságra is ügyel

A fenntarthatóság egyre inkább begyűrűzik az otthonokba, így a konyhába is. ...
Az áruházlánc Napi Fogás nevű kampánya a „Direkt” kategóriában bizonyította, hogy egy hagyományos szegmensben is lehet innovatív programmal indulni.
Idén is kiemelt szerepet kap a zöldség-gyümölcs polcokon a magyar dinnye a SPAR országos hálózatában.
Elindult a fesztiválszezon, szinte minden hétvégén egymást érik majd a jobbnál-jobb bulik. Az Arena stílustippekkel készült a szezonra.
2014-ben a METRO Groupot a Dow Jones fenntarthatósági pontozó rendszerében, az élelmiszer-kereskedelmi szektor legjobbjai közé sorolták 77 ponttal. Nem véletlen.
A forrásbővítés új formájának hazai modelljét dolgozta ki a Magyar Vöröskereszt, így május elejétől a Magyarországon működő karitatív szervezetek közül elsőként vág bele kereskedelmi tevékenységbe.
3 milliárd forintból épül Közép-Európa legmodernebb BMW és MINI központja.
Jubileumot ünnepelt a COOP pénteken Egerben, hiszen tízedik alkalommal zajlott le a Coop Rally, amelyet a MIRELITE MIRSA Zrt. csapata nyert.
Csobot Adél és a dzsungel-reality győztes Molnár Andi együtt léptek színre az Arena Plaza ünnepi promóciójában.

Új marketingigazgató a Tigáznál

7310
Az 54 éves szakember az eni csoporttól érkezett a Tigázhoz. Pályafutása során széles körű szakmai tapasztalatokra tett szert a gázszektorban szerte Európában.
Az építészek világnapja alkalmából megnéztük, a kávézást sikkessé tevő Nespresso milyen épületek modern belső tereiben forgalmazza kapszuláit.
A COOP Csoport gazdasági súlyát mutatja, hogy 2013-ban az árbevétele elérte az 550 milliárd forintot, és az elmúlt 4 évben 91 millió forintnyi segélyt juttatott el a rászorulókhoz.
A legendásan kemény G-SHOCK több mint 30 éves történetének minden egyes pillanata az idő és a számok bűvöletében telt.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 12345678910 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése