TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A kika hosszútávra tervez nálunk

7906
A kika bútorkereskedelmi céget 1973-ban egyedi koncepcióval alapították, így válhatott a lakberendezési piac egyik legismertebb szereplőjévé.
A Véget nem érő Bókhoz mindenki hozzá tud járulni, aki dicsérő szavakkal illeti egy női ismerősét, szerelmét vagy családtagját a megadott portálon.

A kika hosszútávra tervez nálunk

A kika bútorkereskedelmi céget 1973-ban egyedi koncepcióval alapították, így válhatott a lakberendezési ...

Ki sem látszunk a vízből

Az ENSZ 1993-ban március 22-ét jelölte ki a Víz Világnapjának, hogy gondolkodásunk középpontjába ...

A METRO-val dolgozik együtt a Well PR

7900
A METRO Kereskedelmi Kft., a magyar kereskedelmi piac egyik legrégebbi meghatározó szereplőjének meghívásos tenderét a Well PR nyerte.

Gyengül a plázák népszerűsége

7877
Az amerikai fiatalok szerint már nem annyira menő a plázákban lógni, a vásárlás nem tartozik a kedvenc időtöltések közé.
A vállalat a következő években több hipermarketénél helyez majd üzembe olyan eszközöket, amelyekkel vásárlás közben bármilyen típusú villanyautót fel lehet tölteni.
A magyar piacon több mint 10 éve jelenlévő Klépierre Magyarország újszerű stratégiájának köszönhetően várakozáson felüli eredményekkel zárta a 2016-os évet.
Az új partnerek csatlakozásával már 16 partnernél veheti igénybe a kedvezmények folyamatosan bővülő körét a 2,8 millió SuperShop kártyabirtokos.
Egy kutatás szerint a magyar vásárlók közül, aki megteheti, az is inkább akciós terméket vesz, azaz akcióvadászok vagyunk.
Érdemes lesz időben érkezni, mert akár 2 millió forintos kedvezményt is el lehet csípni.
Az encsi Éva Cukrászda kapta a legtöbb szavazatot, így a bruttó 10 millió forintos kommunikációs csomagot november 8-án ők vehették át.
3 milliárd forintból épült Közép-Európa legmodernebb BMW és MINI márkakereskedése.

A minőségi oktatást segíti a SPAR

7756
Nyolc számítógépet adományozott a SPAR a Budapesti Gazdasági Szakképzési Centrum Harsányi János Közgazdasági és Kereskedelmi Szakgimnázium és Szakközépiskolának.
A szépséggel most gyógyítani is lehet! Az eddigi legkülönlegesebb szépségdobozt mutatta be az Arena Plaza és az InStyle magazin.
Több mint 1000 féle terméket vásárolt közel 100 vendéglátóipari egység a Metro új szolgáltatásának segítségével.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 123456789 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése