TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Különleges élelmiszermentő akciót indított a SPAR Magyarország és a Bay Zoltán Alkalmazott Kutatási Közhasznú Nonprofit Kft.
Április második felében Magyarországon is elérhetővé válnak a Lengyelországban már 25 éve népszerű Abra Meble bútor üzlethálózat bútorai.

Videósokat keres Sárvár

Mi kell egy jó fotóhoz vagy egy jó filmhez? Jó téma. Ez az alapigazság Sárvár esetében adott, ...

Egymilliós elérésű esküvőt hozott össze a rádió

A napokban véget ért Álomesküvő kampányával csaknem egymillió embert ért el a 89.5 Music Fm. ...

Megújult a SPAR kommunikációja

7917
Március 23-tól „minőség. szeretem” szlogennel új imidzskampányt indított a SPAR Magyarország.

A kika hosszútávra tervez nálunk

7906
A kika bútorkereskedelmi céget 1973-ban egyedi koncepcióval alapították, így válhatott a lakberendezési piac egyik legismertebb szereplőjévé.
A Véget nem érő Bókhoz mindenki hozzá tud járulni, aki dicsérő szavakkal illeti egy női ismerősét, szerelmét vagy családtagját a megadott portálon.

A METRO-val dolgozik együtt a Well PR

7900
A METRO Kereskedelmi Kft., a magyar kereskedelmi piac egyik legrégebbi meghatározó szereplőjének meghívásos tenderét a Well PR nyerte.

Gyengül a plázák népszerűsége

7877
Az amerikai fiatalok szerint már nem annyira menő a plázákban lógni, a vásárlás nem tartozik a kedvenc időtöltések közé.
A vállalat a következő években több hipermarketénél helyez majd üzembe olyan eszközöket, amelyekkel vásárlás közben bármilyen típusú villanyautót fel lehet tölteni.
A magyar piacon több mint 10 éve jelenlévő Klépierre Magyarország újszerű stratégiájának köszönhetően várakozáson felüli eredményekkel zárta a 2016-os évet.
Az új partnerek csatlakozásával már 16 partnernél veheti igénybe a kedvezmények folyamatosan bővülő körét a 2,8 millió SuperShop kártyabirtokos.
Egy kutatás szerint a magyar vásárlók közül, aki megteheti, az is inkább akciós terméket vesz, azaz akcióvadászok vagyunk.
Érdemes lesz időben érkezni, mert akár 2 millió forintos kedvezményt is el lehet csípni.
Az encsi Éva Cukrászda kapta a legtöbb szavazatot, így a bruttó 10 millió forintos kommunikációs csomagot november 8-án ők vehették át.
3 milliárd forintból épült Közép-Európa legmodernebb BMW és MINI márkakereskedése.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 12345678910 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése