TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

(BTL.hu) A Telenor legfrissebb kutatásai szerint a magyar webezők legnagyobb része hallott már az okostelefonokról, de még mindig alacsony azoknak a száma, akik készüléküket internetezésre is használják. A cég Android-kampányának – melynek harmadik rendezvényén celebek és szakértők működtek közre – egyik legfőbb célja, hogy megmutassa, az internet ma már a mindennapok része, és az okostelefonok segítségével sokkal kötetlenebbül élvezhető.

Fiatalítana a Nők Lapja

1739
(BTL.hu) A Nők Lapja új reklámfilmjének elkészítésére, valamint a nyomtatott sajtóban megjelenő kreatív megtervezésére nyert lehetőséget az Artvertising a magazint kiadó Sanoma Budapestnél. Az ügynökség kifejezetten erre a feladatra alakított ki egy kreatív csapatot a hálózati rendszeréből.

Gödörben a svájci óraipar?

Az elmúlt évtizedben a duplájára emelkedtek a svájci óraárak, ami csökkenő keresletet eredményezett. ...

Idén is a Just Creative kommunikálja az ELLE Fashion Show-t

Idén a jövőbe repít az ötödik Elle Fashion Show április 28-29. Között. ...

Rámold ki Jamie Oliver raktárát

1733
(BTL.hu) A Herz 6 hétig tartó sms-játéka erőteljes online és közösségi média jelenlét mellett zajlik, de a klasszikus ATL-felületek is szerephez jutnak. A Rámold ki Jamie Oliver raktárát! címmel futó promóciós aktivitást kóstoltatások és mintaosztások is kísérik a kipróbálást ösztönözésére.

Társadalmi média kampányokat díjaznak

1640
(Maksz) Az Európai Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (EACA) meghirdette az EACA Care Awards 2011 díjat, amellyel a humanitárius vagy környezetvédelmi témájú kampányokat díjazzák. 

Vakvezetők érdekében

1632
(BTL.hu) A Phd Hungary médiaügynökség egy különleges rendezvénnyel és speciális adománygyűjtéssel nyújtott segítséget a vakvezető kutyák képzéséhez és hívta fel a figyelmet annak kritikus helyzetére. Az akcióban az X-Faktor sztárjai, Keresztes Ildikó és Vastag Tomi is részt vettek, és 727 ezer forint gyűlt össze a nemes cél támogatására. Az akció további online aktivitásokkal is folytatódik.

Távol keleti ízek a T-Home-mal

1616
(BTL.hu) A T-Home Hoppá Chefparade című játékának győztesei február 12-én Pindroch Csabával együtt tanulhattak főzni a Chefparade óbudai rendezvényközpontjában. 
(BTL.hu) Lezárult a Médiaunió Kerülj közelebb! kampánya, amely az elmúlt fél év egyik legnagyobb elérésű médiaaktivitásaként volt jelen a magyar sajtóban. A fogyatékos emberek integrációját célzó kampány a felnőtt lakosság mintegy 94,3 százalékát megszólította. A záró rendezvényen, az A38 Hajón kihirdették a Kerülj közelebb! újságírói pályázat díjazottjait is, akiket több mint 200 nevező közül választott ki a zsűri.

Az ambienten a hangsúly

1416
(BTL.hu) A Szentkirályi Ásványvíz online, offline és ambient feladataira kapott megbízást az Artificial Group. Az egész éves kommunikációt felvezető Víz Arca kampány már elindult, melyben a lehető legkevesebb hagyományos reklámeszközt kívánják alkalmazni.
(BTL.hu) Már a kétezerhez közelít a számláló azon az internetes oldalon, ahol a Modern Üzleti Tudományok Főiskolájának nagyszabású kezdeményezése nyomán egy jövő- és környezettudatos fiatalokból álló interaktív közösség épül. A 10 000 Kézfogás a zöld jövőért kampány nyereményjátékkal, helyszíni promóciókkal, gerilla akcióval is próbálja népszerűsíteni a jó ügyet.

Világraszóló ajánlatok

1377
(BTL.hu) A KLM Holland Királyi Légitársaság Világraszóló ajánlatok szlogenű akcióval jelenik meg a magyar piacon is. Csak úgy, mint 2010-ben, idén januárban az utasok újra csábító kedvezményekkel vásárolhatnak repülőjegyeket budapesti indulással több mint nyolcvan útirányba.

Szépség, egészség, ügynökség

1352
(BTL.hu) Tenderen választott új ügynökségi partnert 2011-es kommunikációjához a Slimexpo szépség, fogyókúra és egészség témái köré szerveződő kiállítás és vásár . Az ATL–BTL feladatokat így kizárólagossággal viheti tovább az Artvertising Reklámügynökség, amely a nyertes pályázattal a Greyt váltotta fel.
(DMI-DMSZ) A Fournaise marketing hatékonyságot vizsgáló cég kutatásában 20 országban vizsgált meg indulás előtt álló reklámkampányokat hatékonysági szempontból: 75 százalékukról kiderült, hogy nem igazán hatékonyak, így azokat újra kellett tervezni.

Happy New Air 2011!

1340
(BTL.hu) A Wizz Air, Közép-Kelet Európa legnagyobb diszkont légitársasága most nagyszabású promócióval üdvözli az újévet, melyet Magyarországon kívül még 22 országban hirdet meg. A kampány online és rádiós támogatást kap.
(BTL.hu) Magyarországon a kulturális kommunikációban először az Operaház egészítette ki hagyományos marketingkommunikációját a jövőbemutató megoldással. A megoldást a hd Open! szállította.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12345 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése