TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

(BTL.hu) A Telenor legfrissebb kutatásai szerint a magyar webezők legnagyobb része hallott már az okostelefonokról, de még mindig alacsony azoknak a száma, akik készüléküket internetezésre is használják. A cég Android-kampányának – melynek harmadik rendezvényén celebek és szakértők működtek közre – egyik legfőbb célja, hogy megmutassa, az internet ma már a mindennapok része, és az okostelefonok segítségével sokkal kötetlenebbül élvezhető.

Fiatalítana a Nők Lapja

1739
(BTL.hu) A Nők Lapja új reklámfilmjének elkészítésére, valamint a nyomtatott sajtóban megjelenő kreatív megtervezésére nyert lehetőséget az Artvertising a magazint kiadó Sanoma Budapestnél. Az ügynökség kifejezetten erre a feladatra alakított ki egy kreatív csapatot a hálózati rendszeréből.

Életmódváltásra buzdít a SPAR

A SPAR 30 napos életmódváltó programjának központjában egy praktikus mobilalkalmazás áll. ...

Modellek helyett valódi emberekkel kampányol a Fashion Days

A korábbi kampányaitól eltérően, modellek helyett valódi emberek valódi élethelyzeteire építenek ...

Rámold ki Jamie Oliver raktárát

1733
(BTL.hu) A Herz 6 hétig tartó sms-játéka erőteljes online és közösségi média jelenlét mellett zajlik, de a klasszikus ATL-felületek is szerephez jutnak. A Rámold ki Jamie Oliver raktárát! címmel futó promóciós aktivitást kóstoltatások és mintaosztások is kísérik a kipróbálást ösztönözésére.

Társadalmi média kampányokat díjaznak

1640
(Maksz) Az Európai Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (EACA) meghirdette az EACA Care Awards 2011 díjat, amellyel a humanitárius vagy környezetvédelmi témájú kampányokat díjazzák. 

Vakvezetők érdekében

1632
(BTL.hu) A Phd Hungary médiaügynökség egy különleges rendezvénnyel és speciális adománygyűjtéssel nyújtott segítséget a vakvezető kutyák képzéséhez és hívta fel a figyelmet annak kritikus helyzetére. Az akcióban az X-Faktor sztárjai, Keresztes Ildikó és Vastag Tomi is részt vettek, és 727 ezer forint gyűlt össze a nemes cél támogatására. Az akció további online aktivitásokkal is folytatódik.

Távol keleti ízek a T-Home-mal

1616
(BTL.hu) A T-Home Hoppá Chefparade című játékának győztesei február 12-én Pindroch Csabával együtt tanulhattak főzni a Chefparade óbudai rendezvényközpontjában. 
(BTL.hu) Lezárult a Médiaunió Kerülj közelebb! kampánya, amely az elmúlt fél év egyik legnagyobb elérésű médiaaktivitásaként volt jelen a magyar sajtóban. A fogyatékos emberek integrációját célzó kampány a felnőtt lakosság mintegy 94,3 százalékát megszólította. A záró rendezvényen, az A38 Hajón kihirdették a Kerülj közelebb! újságírói pályázat díjazottjait is, akiket több mint 200 nevező közül választott ki a zsűri.

Az ambienten a hangsúly

1416
(BTL.hu) A Szentkirályi Ásványvíz online, offline és ambient feladataira kapott megbízást az Artificial Group. Az egész éves kommunikációt felvezető Víz Arca kampány már elindult, melyben a lehető legkevesebb hagyományos reklámeszközt kívánják alkalmazni.
(BTL.hu) Már a kétezerhez közelít a számláló azon az internetes oldalon, ahol a Modern Üzleti Tudományok Főiskolájának nagyszabású kezdeményezése nyomán egy jövő- és környezettudatos fiatalokból álló interaktív közösség épül. A 10 000 Kézfogás a zöld jövőért kampány nyereményjátékkal, helyszíni promóciókkal, gerilla akcióval is próbálja népszerűsíteni a jó ügyet.

Világraszóló ajánlatok

1377
(BTL.hu) A KLM Holland Királyi Légitársaság Világraszóló ajánlatok szlogenű akcióval jelenik meg a magyar piacon is. Csak úgy, mint 2010-ben, idén januárban az utasok újra csábító kedvezményekkel vásárolhatnak repülőjegyeket budapesti indulással több mint nyolcvan útirányba.

Szépség, egészség, ügynökség

1352
(BTL.hu) Tenderen választott új ügynökségi partnert 2011-es kommunikációjához a Slimexpo szépség, fogyókúra és egészség témái köré szerveződő kiállítás és vásár . Az ATL–BTL feladatokat így kizárólagossággal viheti tovább az Artvertising Reklámügynökség, amely a nyertes pályázattal a Greyt váltotta fel.
(DMI-DMSZ) A Fournaise marketing hatékonyságot vizsgáló cég kutatásában 20 országban vizsgált meg indulás előtt álló reklámkampányokat hatékonysági szempontból: 75 százalékukról kiderült, hogy nem igazán hatékonyak, így azokat újra kellett tervezni.

Happy New Air 2011!

1340
(BTL.hu) A Wizz Air, Közép-Kelet Európa legnagyobb diszkont légitársasága most nagyszabású promócióval üdvözli az újévet, melyet Magyarországon kívül még 22 országban hirdet meg. A kampány online és rádiós támogatást kap.
(BTL.hu) Magyarországon a kulturális kommunikációban először az Operaház egészítette ki hagyományos marketingkommunikációját a jövőbemutató megoldással. A megoldást a hd Open! szállította.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12345 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése