TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Budapesti múzsa

2122
(BTL.hu) Nem csak a Budapest Essential Looks divattervezőit, sminkmestereit és hajszobrászait csókolta meg a múzsa, hanem a két napos esemény minden egyes vendége is részesülhetett a titokból: megkóstolhatta az Absolut Budapest Muse-t. A különleges koktél megjelenését a rendezvényen a Human Telex Reklámügynökség szervezte.

Élethű installációval kampányolnak

2116
(BTL.hu) Az SOS Gyermekfalvak idei 1%-os kampányában az egyén felelősségét állították a középpontba. A klasszikus kampányelemek mellé valódi, kézzelfogható installációt is terveztek, ami erős személyes hatást ért el a járókelőknél.

Majkával írat nyári slágert a SPAR

A Verde ásványvíz játékában résztvevőknek az általuk legkifejezőbbnek tartott nyári szavakat ...

Egymilliós elérésű esküvőt hozott össze a rádió

A napokban véget ért Álomesküvő kampányával csaknem egymillió embert ért el a 89.5 Music Fm. ...

Porszívók a tengerből

2098
(BTL.hu) Nemzetközi vándorkiállításának magyarországi állomásához érkezett az a két Electrolux porszívó, melyek a Balti- és a Földközi-tengerből összegyűjtött műanyag hulladékból készült.

Tiszta Szívvel akció

2059
(BTL.hu) Április 1. és május 31. között mindenki, aki Tide terméket vásárol a Tesco vagy a CBA áruházakban, csomagonként 100 forinttal támogatja a belvízkárosultakat, a Tide Tiszta Szívvel programján keresztül.

Több, mint 21 millió forint az OMSZ-nek

2040
(BTL.hu) Példa nélküli sikerrel zárult az Unilever Segíts okosan! 2011-es kampánya, amely február 10-én indult. A Facebook csoport létszáma meghaladta a 45 ezer főt.
(BTL.hu) A Tündérretikül.hu segítségével szeretteik akár óriásplakátokon is kifejezhetik elismerésüket a sokoldalú nőknek. A kampányt a Procter & Gamble Magyarország megbízásából – a médiatervért felelős MediaCom Interaction, a weboldalt fejlesztő Proximity Prague, a közösségi média feladatokat végző E-Bola Media és a Brandcare ügynökségekkel szoros együttműködésben – a Kirowski készítette.

Már elérhetők a valósidejű adatok

2009
(BTL.hu) A Gfk Daphne felmérési és elemző megoldása 2011. április közepétől érhető el a GfK Hungária ügyfelei számára.

Bringaemberek születnek

1929
(MTI) Új nagykövettel, új nyereményekkel és Facebook-alkalmazással vette kezdetét a Bringázz a munkába! (Bam) tavaszi fordulója. A mindennapi kerékpározást népszerűsítő kampány résztvevőinek feladata továbbra is ugyanaz: öt héten át minél többször kell betekerni munkahelyükre.

240 ezer anya és újszülött élete

1925
(BTL.hu) A Pampers és az Unicef 1 csomag = 1 védőoltás tetanusz elleni kampányának harmadik hulláma során megközelítőleg 730 ezer vakcina árát gyűjtötték össze a magyar szülők a gyártó cég termékeinek vásárlásával. Az ezt kiegészítő, a pelenkás gyermekkel nem rendelkezőket is célzó Facebook kampánynak további 1200 adag vakcina köszönhető.

Mobil klikk

1924
(BTL.hu) “Okosítsd fel meglévő telefonodat” szlogennel kampányol a Telenor újonnan bevezetett Klikk szolgáltatásához, amely a hagyományos készülékkel rendelkezőket célozza meg, azt kommunikálva számukra, hogy nem csak az okostelefonok révén lehet használni a mobilinternetet.

Minőségi kommunikáció

1908
(BTL.hu) Tökéletes Összhang címmel indít integrált kampányt a Pick Szeged Zrt. vezető márkája népszerűsítésre. A cég nemcsak a tv-szpot középpontjába állítja a dolgozóit, hanem díjazza is őket.

Gyertya gyújtás, lámpa oltás

1834
(BTL.hu) Jelenleg 131 ország és tartomány, ikonikus épületek és látványosságok, és emberek százmilliói készülnek arra, hogy együtt ünnepeljenek a Föld Óráján március 26-án este fél 9-kor. Az össznépi lámpaoltásra készülődve a Tropicariumban Kecskés Karina, Demcsák Zsuzsa, Varga Líviusz és Giorgio tanulták ki a gyertyaöntés csínját-bínját gyerekek társaságában.

Kifutó a tengerparton

1829
(OTS) Kristálytiszta víz, pálmafák, és fehér homok, ameddig csak a szem ellát – ez a mesés kulissza a színtere Cindy Crawford új Deichmann reklámfilmjének, melyet a karib-szigeteki Antiguán forgattak. A szpot számos európai országban, köztük a magyar tévécsatornákon is látható.

Élményterminál kampány

1795
(BTL.hu) Izgalmas programokkal várja a látogatókat március 19–20-án, egy nyílt hétvége keretében Budapest legújabb büszkesége, a repülőtéren megnyíló új utasterminál, a SkyCourt. Az eseménysorozatot innovatív és átfogó kommunikációs kampány hirdette, melyben kiemelt szerepet kaptak az online megoldások, közösségi média és video megosztó alkalmazások.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12345 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése