TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Nemzetközi Nivea kampány

2376
(Mai Piac) Egymilliárd eurós költségvetéssel indul a Nivea valaha volt legnagyobb nemzetközi kampánya.
(BTL.hu) Debreczeni Zitával, Dukai Reginával és Zimány Lindával karöltve indították el a július 31-ig tartó Veet Csillagai promóciót.

Elindult a „mobil OFF, élmény ON!” rendezvénysorozat

Az internet legnépszerűbb videósai internet mentes élményekkel ajándékozták meg az Aquaworld ...

5 milliót értek a Pöttyös Túró Rudi csomagolások

Egy fiatal, szegedi anyuka nyerte meg a Pöttyös Túró Rudi nyári nyereményjátékának 5 millió ...

Most Liked Corona

2365
(SocialTimes) A Corona (Magyarországon Coronita) Light sörét idén vezették be Angliában, amelynek népszerűsítéséhez nagyszabású integrált közösségi média és ambient kampányba kezdett a cég.
(BTL.hu) Üzleti tarifával és okostelefon ajánlattal próbálja megnyerni a női kisvállalkozókat a Telenor.

5 millió embert megszólító pr-program

2340
(BTL.hu) A Front Page Communications-t választotta kommunikációs ügynökségének a Mindennapi Pénzügyeink Program (MPP) média és szakmai partnere, a Sanoma Media Budapest.

Ami hosszú, az tovább tart

2265
(ambient.media.hu) Először használta termékreklámjához a Zewa a mozgólépcsõ gumikapaszkodói közötti balusztrád felületet.
(BTL.hu) Az Opel Magyarország 20 éves születésnapja alkalmából egy "legendás" felvezető kampányt követően nagyszabású rendezvényt szervezett 2011. májusában a Hungaroringen.
(MTI) A Vidékfejlesztési Minisztérium (VM) önálló honlapot indított a társadalmi vitára bocsátott, 10 évre szóló Nemzeti Vidékstratégiáról, amelyhez logópályázat és rövid reklámfilm is kapcsolódik.

Ezüstdíjas lett a DDB Budapest

2189
(MTI) Svéd gyermekvédelmi médiakampány, az Amnesty International Magyarország interaktív aktivitása és egy kínai környezetvédelmi ambient promóció nyert az Egyesült Nemzetek Szervezetének (ENSZ) new yorki közszolgálati reklámdíján.
(BTL.hu) Az Omv vásárlói 2011. május 16-tól szeptember 4-ig gyűjthetnek matricákat és szerezhetnek meg hétféle promóciós Grundig készüléket.

Egyedülálló matricázás

2152
(BTL.hu) Blikk Bumm címmel 6 hetes tavaszi játékot indított a bulvárlap: május 9.–június 19. között ismét a címlapon található matricával nyerhetnek értékes nyereményeket vagy készpénzt az olvasók.

Guruló teakonyha

2135
(BTL.hu) Az Unilever nemzetközi ambient kampánya során a nappali szobának és konyhának berendezett autókban hoszteszek főztek teát és kóstoltatták a járókelőket, miközben a zöldtea készítéséről beszélgettek velük.
(BTL.hu) Megváltoznak a Theodora ásványvizek címkéi: a színek erőteljesebbek, a dizájn letisztultabb lesz. Mindezt reklámkampány és promóció kíséri.

Tarolhat az Aranypéntek kampány

2125
(BTL.hu) Aranypéntek – Az elismerés napja szlogennel indította el a Dreher Sörgyárak Zrt. eddigi legnagyobb kampányát az Arany Ászok márkához kapcsolódóan. Az országos, 360 fokos aktivitás egyik különlegessége az összetett lokális kommunikáció, amely településenként szólítja meg a fogyasztókat, az akcióban részt vevő helyi sörözőkbe irányítva őket. A tv-szpot zenéjéből – melyben Somló Tamás énekel – remix is készült. A májustól szeptemberig tartó kampányt a Human Telex Reklámügynökség tervezte és bonyolítja le.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12345 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése