TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Tesco második alkalommal hirdeti meg „Ön választ, mi segítünk” pályázati programját, hogy helyi közösségi kezdeményezéseket támogasson.
Szívesen keresünk állást a közösségi média segítségével, és ehhez gyakrabban használjuk az ott kialakult kapcsolati rendszerünket.

Ariana Grande a Reebok új arca

Új taggal bővült a Reebok család. Újabb szupersztár csatlakozott a márka nagyköveteinek csapatához ...

Elindult a „mobil OFF, élmény ON!” rendezvénysorozat

Az internet legnépszerűbb videósai internet mentes élményekkel ajándékozták meg az Aquaworld ...

Hello Magyarország! Itt a Spotify

6789
Holnaptól a magyar zenerajongók is élvezhetik az ingyenes zeneszolgáltatást azonnali, legális hozzáféréssel több mint 20 millió zeneszámhoz.

Legfőbb kockázat: a munkavállaló

6622
A hazai vállalatvezetők a munkavállalót tekintik a legfőbb veszélynek: akár a vállalat hírneve és biztonsága is elbukhat rajta.

Magunkra is keresünk a Google-n

6612
Az emberek több mint fele rendszeresen rákeres saját magára a Google-n, 80%-uk pedig ellenőrzi online jelenlétét- derül ki egy friss felmérésből.

Közösségi Méz

6566
Városi méz-kóstolással, előadásokkal, tárlatvezetésekkel, kertmozival várja az érdeklődőket Budapest első városi méhészete.

Új Múzeum Méheknek és embereknek

6529
A legkülönbözőbb programokon lehet megismerkedni a méhek életével, és a közösségi mézet is meg lehet kóstolni.

Infinety: közösségi enciklopédia

6510
A külföldi Wikihow.com modelljét meghonosító Hogyankell.hu weboldal direkt megkeresés útján lett az Infinety Network új partnere.

Gourmet Garden: kertészet irodádban, lakásban

6242
A nagyvárosokban is szeretnek egészséges és friss zöldségeket fogyasztani, ehhez kínál megoldást egy hazai startup, a Gourmet Garden.

Példátlan összefogás

5401
Látássérült, mozgássérült és értelmükben akadályozott emberek, és lelkes helyi önkéntesek fogtak össze az önsegítő közösségi otthonért.

A sport mindenkié!

5161
Szeptember 6-án lesz a legújabb Sportos Csütörtök a Médiaunió Alapítvány jóvoltából 45 féle sportág mutatkozik be 40 városban, összesen 100 helyszínen.

Zsír táncot vár a Maszkura és a Tücsökraj

4918
A Maszkura és a Tücsökraj legújabb klipjében a rajongóké a főszerep. A zenekar mobiltelefonnal vagy kézi kamerával felvett képsorokat vár tőlük a legőrültebb, legviccesebb táncmozdulataikról.

Nyereséges a Bónusz Brigád

4269
A Bónusz Brigád 2012 első három hónapjában tartotta a pozitív mérlegű tendenciát, és így 2011 októbere óta folyamatosan nyereséget termel.

Közösségi média trendek 2012-re

3706
Kiderül, milyen újdonságok várhatóak közösségi média marketingben ebben az évben.Sorozatunk második részében a 21 trend soron következő 10+1 tanácsát olvashatja.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése