TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Tesco második alkalommal hirdeti meg „Ön választ, mi segítünk” pályázati programját, hogy helyi közösségi kezdeményezéseket támogasson.
Szívesen keresünk állást a közösségi média segítségével, és ehhez gyakrabban használjuk az ott kialakult kapcsolati rendszerünket.

Dark Universe: a Universal feléleszti klasszikus szörnyeit

A modernizált klasszikus szörnysztorikkal a közönség új generációit hódítanák meg. ...

Itt egy meló, ahova Lenny Kravitz lánya felvételiztet

A Canon egyedülálló módon, egy rendkívül egyedi állásajánlat keretében kezdi meg a legnagyobb ...

Hello Magyarország! Itt a Spotify

6789
Holnaptól a magyar zenerajongók is élvezhetik az ingyenes zeneszolgáltatást azonnali, legális hozzáféréssel több mint 20 millió zeneszámhoz.

Legfőbb kockázat: a munkavállaló

6622
A hazai vállalatvezetők a munkavállalót tekintik a legfőbb veszélynek: akár a vállalat hírneve és biztonsága is elbukhat rajta.

Magunkra is keresünk a Google-n

6612
Az emberek több mint fele rendszeresen rákeres saját magára a Google-n, 80%-uk pedig ellenőrzi online jelenlétét- derül ki egy friss felmérésből.

Közösségi Méz

6566
Városi méz-kóstolással, előadásokkal, tárlatvezetésekkel, kertmozival várja az érdeklődőket Budapest első városi méhészete.

Új Múzeum Méheknek és embereknek

6529
A legkülönbözőbb programokon lehet megismerkedni a méhek életével, és a közösségi mézet is meg lehet kóstolni.

Infinety: közösségi enciklopédia

6510
A külföldi Wikihow.com modelljét meghonosító Hogyankell.hu weboldal direkt megkeresés útján lett az Infinety Network új partnere.

Gourmet Garden: kertészet irodádban, lakásban

6242
A nagyvárosokban is szeretnek egészséges és friss zöldségeket fogyasztani, ehhez kínál megoldást egy hazai startup, a Gourmet Garden.

Példátlan összefogás

5401
Látássérült, mozgássérült és értelmükben akadályozott emberek, és lelkes helyi önkéntesek fogtak össze az önsegítő közösségi otthonért.

A sport mindenkié!

5161
Szeptember 6-án lesz a legújabb Sportos Csütörtök a Médiaunió Alapítvány jóvoltából 45 féle sportág mutatkozik be 40 városban, összesen 100 helyszínen.

Zsír táncot vár a Maszkura és a Tücsökraj

4918
A Maszkura és a Tücsökraj legújabb klipjében a rajongóké a főszerep. A zenekar mobiltelefonnal vagy kézi kamerával felvett képsorokat vár tőlük a legőrültebb, legviccesebb táncmozdulataikról.

Nyereséges a Bónusz Brigád

4269
A Bónusz Brigád 2012 első három hónapjában tartotta a pozitív mérlegű tendenciát, és így 2011 októbere óta folyamatosan nyereséget termel.

Közösségi média trendek 2012-re

3706
Kiderül, milyen újdonságok várhatóak közösségi média marketingben ebben az évben.Sorozatunk második részében a 21 trend soron következő 10+1 tanácsát olvashatja.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 12 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése