TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A GFK méri a Twittert

6885
A kutatóintézet a jövőben figyelemmel kíséri majd a televíziónézők reakcióit a mikroblogon.

Amway a Facebookon is

5810
Az Amway kommunikációs stratégiájában fontos szerepe van a közösségi médiának. Most már a Facebookon is jelen vannak.

Idén még sportosabb lesz az EFOTT!

A fesztiválra Budapestről és Székesfehérvárról is indítanak közös tekerést. ...

Támogatói szemmel is egyre népszerűbb a Gyerek Sziget

A Generali Gyerek Sziget megvalósulása a szponzorok jelenlétének köszönhető. ...
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése