TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A KBC új éghajlatváltozási programot fogadott el. A program része a belgiumi bankcsoport átfogó társadalmi felelősségvállalására vonatkozó cselekvési tervének.

Toshiba-Louvre együttműködés

3564
December 6-tól a Toshiba új LED-es fényforrásaival világítják meg a Louvre piramisát, a három gúlát és a Colbert pavilont.

Együtt olcsóbb lakást bérelni

Az emelkedő ingatlanárak és lakásbérleti díjak nemcsak nálunk, hanem Európa szinte minden nagyvárosában ...

Öt évvel korábban vált fenntartható csomagolásra a LEGO

Lecserélik az egyszer használatos műanyag tasakokat, és újrahasznosított vagy fenntartható ...
A Tetra Pak felmérése szerint Magyarországon is gyorsan terjed a környezettudatos vásárlói magatartás.

Erősödik a zöld gondolkodás

3379
A környezetszennyezés és a globális felmelegedés már Magyarországon is egyre komolyabb lakossági problémának számít.

Az Év Zöld Nyomdája

3328
Az STI Petőfi Nyomda Kft.elnyerte az Év Zöld Nyomdája címet, és öt csillagos értékelést kapott a Nyomdavilág nyomdai magazin GPwA pályázatán.

Zöld beszállítóit díjazta a SAP

3275
Az újonnan alapított Aranyhal díjat az Ivanics Kft. (1.), a Porsche M5 (2.), valamint a Toyota Super, az Opel Gombos szervizek (3., megosztva) kapta meg.
Energia- és vízfogyasztásukkal mérhetik össze tudásukat a háztartások a LOHAS-bajnokságban, amelyre december 13-ig lehet jelentkezni.
Az Auchan csoport 50. születésnapja alkalmából az Auchan Magyarország 12 áruháza országszerte összesen 600 őshonos fát ültetett el a héten.
A társadalmi felelősségvállalás jegyében úgynevezett zöld együttműködés jött létre a Mars Magyarország és a Waberer's csoport között.
A kereskedelmi vállalatok globális rangsorában az első helyre sorolta a Tesco-t a Carbon Disclosure Project a klímaváltozás elleni harcban. Az összesített listán a negyedik.
Ma nyitja meg a Spar Magyarország Kft. a szegedi Árkád Bevásárlóközpontban hálózatának eddigi legnagyobb, környezetkímélő egységét.
Többféle akcióval próbálja a tudatos szemléletmódra ösztönözni a vásárlókat a dm. Az eddig ingyenes műanyag szatyrok helyett akciós környezetbarát táskákat kínál.

Sokkoló ambient Kínából

3015
A kínai környezetvédelmi alapítványt azt a feladatot adta a Dentsu ügynökségnek, hogy figyelmeztesse az embereket az ózonréteg károsodásának a veszélyeire.
Innovatív ökocsomagolást vezetett be a Puma Clever Little Bag néven, amely már a magyar boltokban is elérhető.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567 következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése