TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A P&G 16. alkalommal tette közzé éves fenntarthatósági jelentését arról, hogy kívánják a vásárlók ökológiai lábnyomát csökkenteni, valamint a rászorulók életfeltételeit javítani.
A Kreatív magazin Craft Award versenyén a Legjobb fénytechnika kategória első díjasa lett az MVM Magyar Villamos Művek és az A38 Hajó együttműködése.

Csomagolásfejlesztéssel is gondoskodik a környezetről a Vénusz

A márka arra ösztönzni vásárlóit, hogy tegyenek többet a környezetükért. Ennek egyik módja ...

Új trendek a digitális gazdaság adóztatásában

A világ 20 vezető vállalata közül 9 mára már digitális vállalat, míg 20 évvel ezelőtt közülük ...
270 tonna összegyűjtött használt sütőolaj, 178 résztvevő töltőállomás országszerte, 320 tonna bio-üzemanyag és több ezer liter megmentett élővíz.
A Terrán tetőcserépgyártó a B&D ComMediát választotta pr-tanácsadójának, mert a magyar családi vállalkozás a sajtókommunikáció területén szeretne erősíteni.
A TerraCycle és a Philip Morris Magyarország együttműködésében jött létre az a cigarettacsikk-újrahasznosító program, amelynek résztvevői országszerte kétmillió csikket gyűjtöttek.
Immár harmadik alkalommal rendezik meg a Családi Zöld Napot, amellyel a szállodalánc egyrészről magára, másrészt pedig arra igyekszik felhívni a figyelmet, milyen fontos szerepe van a természetes élővilágnak.
A T-Systems és a BKK megkezdte a MOL Bubi közbringarendszer belső, ötnapos, tömeges tesztelését, amely a rendszer fejlesztésének egyik utolsó állomása.
Negyedik alkalommal hirdeti meg a Starbucks a Föld hónapját.
Az Ericsson 2013-ban nagy hangsúlyt fektetett a felelős üzleti tevékenységre, derül ki a cég 21. Fenntarthatósági és Vállalati Felelősségvállalási Jelentéséből.
Szenzációsan felépített márka, amely pár év alatt a semmiből odáig jutott, hogy George Clooney filmet szinte már nem is vállal, csak Nespresso reklámban játszik.
Kapóra jöhet a marketingszakembereknek, hogy holnap este egy órára sötétbe burkolózik a világ. Pár ötlet azok közül, amikkel a Föld Órája kapcsán rukkoltak elő a cégek.

Kizöldíti adatközpontjait az SAP

7019
Zöldárammal fogja üzemeltetni összes adatközpontját az SAP, jelentette be a szoftvergyártó.
Minden elektronikus számlaregisztráció után egy csomag papírt ajánlott fel a vállalat a Kecskeméti SOS Gyermekfalu lakóinak.
A hazai mobilszolgáltatók közül elsőként a Telenor vezeti be üzleteiben a hivatalos dokumentumok digitalizálását.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567 következő >>

© 2000-2019 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése