TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Kreatív magazin Craft Award versenyén a Legjobb fénytechnika kategória első díjasa lett az MVM Magyar Villamos Művek és az A38 Hajó együttműködése.
270 tonna összegyűjtött használt sütőolaj, 178 résztvevő töltőállomás országszerte, 320 tonna bio-üzemanyag és több ezer liter megmentett élővíz.

Együtt olcsóbb lakást bérelni

Az emelkedő ingatlanárak és lakásbérleti díjak nemcsak nálunk, hanem Európa szinte minden nagyvárosában ...

Öt évvel korábban vált fenntartható csomagolásra a LEGO

Lecserélik az egyszer használatos műanyag tasakokat, és újrahasznosított vagy fenntartható ...
A Terrán tetőcserépgyártó a B&D ComMediát választotta pr-tanácsadójának, mert a magyar családi vállalkozás a sajtókommunikáció területén szeretne erősíteni.
A TerraCycle és a Philip Morris Magyarország együttműködésében jött létre az a cigarettacsikk-újrahasznosító program, amelynek résztvevői országszerte kétmillió csikket gyűjtöttek.
Immár harmadik alkalommal rendezik meg a Családi Zöld Napot, amellyel a szállodalánc egyrészről magára, másrészt pedig arra igyekszik felhívni a figyelmet, milyen fontos szerepe van a természetes élővilágnak.
A T-Systems és a BKK megkezdte a MOL Bubi közbringarendszer belső, ötnapos, tömeges tesztelését, amely a rendszer fejlesztésének egyik utolsó állomása.
Negyedik alkalommal hirdeti meg a Starbucks a Föld hónapját.
Az Ericsson 2013-ban nagy hangsúlyt fektetett a felelős üzleti tevékenységre, derül ki a cég 21. Fenntarthatósági és Vállalati Felelősségvállalási Jelentéséből.
Szenzációsan felépített márka, amely pár év alatt a semmiből odáig jutott, hogy George Clooney filmet szinte már nem is vállal, csak Nespresso reklámban játszik.
Kapóra jöhet a marketingszakembereknek, hogy holnap este egy órára sötétbe burkolózik a világ. Pár ötlet azok közül, amikkel a Föld Órája kapcsán rukkoltak elő a cégek.

Kizöldíti adatközpontjait az SAP

7019
Zöldárammal fogja üzemeltetni összes adatközpontját az SAP, jelentette be a szoftvergyártó.
Minden elektronikus számlaregisztráció után egy csomag papírt ajánlott fel a vállalat a Kecskeméti SOS Gyermekfalu lakóinak.
A hazai mobilszolgáltatók közül elsőként a Telenor vezeti be üzleteiben a hivatalos dokumentumok digitalizálását.

Ozone Zöld-díj

6610
Az OzoneNetwork tévé idén is keresi a legjobb, legérdekesebb ötleteket, amelyek hozzájárulnak a környezetünk megóvásához.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567 következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése