TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Idén minden eddiginél hangsúlyosabb akciókkal és kommunikációval népszerűsíti látogatói körében a környezettudatosságot és az újrahasznosítást a Sziget.
A Budapesti Víz Világtalálkozó 2016 mind célkitűzéseiben, mind a bevont döntéshozók tekintetében egyedülálló és nagy horderejű esemény lesz.

Csökkennek a közigazgatás adminisztratív terhei

Az Integrált Jogalkotási Rendszer bevezetésével az állampolgárok és vállalkozások is jobb szolgáltatást ...

Változások a Music FM-nél

Változásokat jelentett be a 89.5 Music Fm. Eszerint Ada – külföldi munkája miatt – nem lesz ...
Idén is a legstílusosabb hazai sztárok és civilek foglalják el június 17-én a Madách teret.
O’Neill Blue néven fut az a szervezett óceánmentő misszió, amit a legendás szörf márka, az O’Neill indított, hogy ráirányítsák a figyelmet az óceán szennyezettségére. Újrahasznosított, a vízből kihalászott műanyag tárgyakat használtak speciális kollekciójuk elkészítéséhez.
Idén a Magyar Természet Napján, május 22-én a hívja a családokat a zöldbe a Danubius Hotels Group az immár ötödik éve rendszeresen megrendezett Danubius Családi Zöld Napra.
3 milliárd forintból épül Közép-Európa legmodernebb BMW és MINI központja.
A szennyezett ivóvíz megtisztítására alkalmas könyvet készítettek a kutatók, akik szerint a fejlesztés hatékonynak bizonyult az első terepen végzett teszteken.
A svéd bútorgyártó cég 2015 szeptemberéig a teljes világítási termékválasztékát LED-esre cseréli.
A fesztiválozóból lett fellépő, a közelgő EFOTT-nak csapott hírverést, amikor városszépítésbe kezdett Velencén.
A METRO Adnijó Program 2015 a vendéglátó ipari vállalkozások közösségi tevékenységeit díjazza.
Élj környezettudatosan és egészségesen, pihenj a zöldben! – hirdeti a Danubius, amely idén nyáron már harmadik Családi Zöld Napját tartja a Feneketlen-tónál.
A NatGeo Wild csatorna tematikus programsorozata a nagymacskák védelmének fontosságára hívja fel a figyelmet.
Nemcsak megjelenik a csapat felületein, de szakmai, technológiai segítséget is ad a japán cég a Mercedesnek.
A P&G 16. alkalommal tette közzé éves fenntarthatósági jelentését arról, hogy kívánják a vásárlók ökológiai lábnyomát csökkenteni, valamint a rászorulók életfeltételeit javítani.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 1234567 következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése