TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Idén minden eddiginél hangsúlyosabb akciókkal és kommunikációval népszerűsíti látogatói körében a környezettudatosságot és az újrahasznosítást a Sziget.
A Budapesti Víz Világtalálkozó 2016 mind célkitűzéseiben, mind a bevont döntéshozók tekintetében egyedülálló és nagy horderejű esemény lesz.

Ők 2018 legjobb hazai bloggerei és legmenőbb influencerei

A Cosmopolitan 2018-ban ötödször díjazta az ország legjobb bloggereit, és immár a legbefolyásosabb ...

Bárki rákerülhet az Unicum karácsonyi díszdobozára

A szeretteinktől kapott támogatás meghálálásában segít karácsonykor az Unicum: a limitált és ...
Idén is a legstílusosabb hazai sztárok és civilek foglalják el június 17-én a Madách teret.
O’Neill Blue néven fut az a szervezett óceánmentő misszió, amit a legendás szörf márka, az O’Neill indított, hogy ráirányítsák a figyelmet az óceán szennyezettségére. Újrahasznosított, a vízből kihalászott műanyag tárgyakat használtak speciális kollekciójuk elkészítéséhez.
Idén a Magyar Természet Napján, május 22-én a hívja a családokat a zöldbe a Danubius Hotels Group az immár ötödik éve rendszeresen megrendezett Danubius Családi Zöld Napra.
3 milliárd forintból épül Közép-Európa legmodernebb BMW és MINI központja.
A szennyezett ivóvíz megtisztítására alkalmas könyvet készítettek a kutatók, akik szerint a fejlesztés hatékonynak bizonyult az első terepen végzett teszteken.
A svéd bútorgyártó cég 2015 szeptemberéig a teljes világítási termékválasztékát LED-esre cseréli.
A fesztiválozóból lett fellépő, a közelgő EFOTT-nak csapott hírverést, amikor városszépítésbe kezdett Velencén.
A METRO Adnijó Program 2015 a vendéglátó ipari vállalkozások közösségi tevékenységeit díjazza.
Élj környezettudatosan és egészségesen, pihenj a zöldben! – hirdeti a Danubius, amely idén nyáron már harmadik Családi Zöld Napját tartja a Feneketlen-tónál.
A NatGeo Wild csatorna tematikus programsorozata a nagymacskák védelmének fontosságára hívja fel a figyelmet.
Nemcsak megjelenik a csapat felületein, de szakmai, technológiai segítséget is ad a japán cég a Mercedesnek.
A P&G 16. alkalommal tette közzé éves fenntarthatósági jelentését arról, hogy kívánják a vásárlók ökológiai lábnyomát csökkenteni, valamint a rászorulók életfeltételeit javítani.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234567 következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése