TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Ingyenes legendavadászatra Hív a Duna!

6058
A Víz Világnapján, március 22-én ingyenes kalandjátékkal és örömzenével indul útjára az idei Danube Flow – Hív a Duna! programsorozat.

Hazánk legzöldebb irodaháza

5770
A tervezett ütemtervnek megfelelően hivatalosan is átadásra került a Green House, a Skanska legújabb fejlesztése.

Egymilliós elérésű esküvőt hozott össze a rádió

A napokban véget ért Álomesküvő kampányával csaknem egymillió embert ért el a 89.5 Music Fm. ...

Itt egy meló, ahova Lenny Kravitz lánya felvételiztet

A Canon egyedülálló módon, egy rendkívül egyedi állásajánlat keretében kezdi meg a legnagyobb ...

Teltház az Ökonapon

5230
Megtelt a Millenáris Park környezettudatosan gondolkodó látogatókkal a National Geographic idei Ökonapján.

SZIN Dizájnpályázat

4985
Újra pályázattal fogja össze a környezettudatosság és a dizájn elkötelezettjeit a Szegedi Ifjúsági Napok.

Rauch és Just Creative az EFOTT-on

4799
Zöldárammal az EFOTT fény- és hangtechnikájáért. Öt, első ránézésre hagyományos, ám az EFOTT idejére áramfejlesztővé épített kerékpár várja a fiatalokat.

Nemzetközi Duna Nap

4751
Gyerekprogram, nyomozós játék, pétanque, bringazene, koncert várja a budapestieket a Nemzetközi Duna Napon, a Lánchíd pesti hídfőjénél.
Minden magyarországi METRO áruház világító felirata kialudt egy órára a klímavédelmet célzó akció keretében.
Ökológiai Evolúció Alapítvány (ÖKOLÚCIÓ) néven civil szervezetet hoztak létre a Zöldsarok hírportál a munkatársai a fenntartható környezettudatos gondolkodás elterjesztésére.

Környezettudatos Spar-szórólapok

3767
A Spar 2012. január végétől 18%-kal csökkentette a szórólapokhoz szükséges papírt, és egy új nyomdatechnológiai eljárás alkalmazásával is hozzájárul a környezet védelméhez.
A legújabb változtatások arról tanúskodnak, hogy a környezettudatos gondolkodásmód az Auchan dolgozói és vásárlói körébe is begyűrűzött.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése