TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Ingyenes legendavadászatra Hív a Duna!

6058
A Víz Világnapján, március 22-én ingyenes kalandjátékkal és örömzenével indul útjára az idei Danube Flow – Hív a Duna! programsorozat.

Hazánk legzöldebb irodaháza

5770
A tervezett ütemtervnek megfelelően hivatalosan is átadásra került a Green House, a Skanska legújabb fejlesztése.

Már könyv is segíti a kiégés elkerülését

Aki dolgozik, az szinte biztos, hogy ki van égve. A kérdés csak a kiégés mértéke. Csatlós Csilla ...

Különleges megoldás az elvándorlás megállítására

Magyarországról globális cégnél nemzetközi fizetés mellett távmunka? Sokak álma lenne. De ma ...

Teltház az Ökonapon

5230
Megtelt a Millenáris Park környezettudatosan gondolkodó látogatókkal a National Geographic idei Ökonapján.

SZIN Dizájnpályázat

4985
Újra pályázattal fogja össze a környezettudatosság és a dizájn elkötelezettjeit a Szegedi Ifjúsági Napok.

Rauch és Just Creative az EFOTT-on

4799
Zöldárammal az EFOTT fény- és hangtechnikájáért. Öt, első ránézésre hagyományos, ám az EFOTT idejére áramfejlesztővé épített kerékpár várja a fiatalokat.

Nemzetközi Duna Nap

4751
Gyerekprogram, nyomozós játék, pétanque, bringazene, koncert várja a budapestieket a Nemzetközi Duna Napon, a Lánchíd pesti hídfőjénél.
Minden magyarországi METRO áruház világító felirata kialudt egy órára a klímavédelmet célzó akció keretében.
Ökológiai Evolúció Alapítvány (ÖKOLÚCIÓ) néven civil szervezetet hoztak létre a Zöldsarok hírportál a munkatársai a fenntartható környezettudatos gondolkodás elterjesztésére.

Környezettudatos Spar-szórólapok

3767
A Spar 2012. január végétől 18%-kal csökkentette a szórólapokhoz szükséges papírt, és egy új nyomdatechnológiai eljárás alkalmazásával is hozzájárul a környezet védelméhez.
A legújabb változtatások arról tanúskodnak, hogy a környezettudatos gondolkodásmód az Auchan dolgozói és vásárlói körébe is begyűrűzött.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése