TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az Akadémia Kiadó gondozásában minap megjelent a Marketing sorozat legújabb tagjaként a PR esetek haladóktól című kötet, amely igazi újdonság a felsőoktatásban.
A Kuku és barátai – Ismerjük meg közösen a segítőkutyák világát! című mesekönyv célja a gyermekek fogyatékosság és másság iránti érzékenységének korai fejlesztése.

Idén is a Just Creative kommunikálja az ELLE Fashion Show-t

Idén a jövőbe repít az ötödik Elle Fashion Show április 28-29. Között. ...

Rekordidő alatt Dakartól Moszkváig

Rainer Zietlow a támogatóktól kapott összegeket a szenegáli SOS Gyermekfalu jótékonysági szervezetnek ...
A Danubius Hotels Zrt. gondozásában jelent meg Felhőhegyi Balázs Sárkánykalandok I. – A bükfürdői kalamajka című mesekönyve, ami beindította a gyerekek fantáziáját.

A könyv, ami kihoz a negativitásból

7611
A munkahelyünkön is jobb lesz a teljesítményünk, ha ébredésünktől pozitív gondolatokra hangoljuk az agyunkat.

Mi az a bookazine?

7571
Tartalmas és komoly, mint egy könyv, színes és érdekes, akár egy magazin – röviden így lehetne összefoglalni, mi is a bookazine.

Margó őszi különkiadás

7549
Több fővárosi helyszínen, a kortárs irodalom legjavából válogatva jelentkezik a Margó Irodalmi Fesztivál „őszi különkiadása” október 8-10. között.
A legnagyobb magyarországi könyvesbolthálózattal rendelkező cég a jövőben még nagyobb hangsúlyt helyez az online értékesítésre és a vidéki elérésre
A Kossuth Kiadó Zrt. nyerte el a pénzügyi vállalat és a Figyelő első alkalommal odaítélt közös elismerését.
A WienTourismus elismert nemzetközi írókat – köztük Dalos Györgyöt – kérte fel, hogy foglalják össze a témához kapcsolódó gondolataikat.

Mennyire emlékeztes márka a Kistehén?

7238
Én vagyok a Kistehén, ülök a fa tetején, lábamat lógatom, jól érzem magamat, én, a Kistehén...

Ez egészen más, mint az eddigi Fejős-könyvek

7222
A szerző bátran nyúlt a legmélyebb fájdalmakhoz, köztük a veszteségélményhez, de a tőle megszokott könnyed történetvezetéssel kalauzolja át az olvasókat az "ajtón" és persze az egész sztorin.

Dr. László Ágnes / Kossuth Kiadó

7067
Ne tegyük le soha a könyveket! Ne feledkezzünk meg arról, hogy olvasni lehet a számítógépeken, a legmodernebb technikai eszközökön, de ha igazából meg akarjuk élni, érteni mindazt, amit kiváló írók, elmék alkottak, akkor kézbe kell vennünk a könyvet.

E-book vagy könyv?

6865
A nyomtatott könyvek reneszánszukat élik az Egyesült Államokban. Itthon mindkettő iránt kevesen érdeklődnek.
A nők és az idősebb korosztály képviselői vesznek inkább könyvet a kezükbe- derül ki a Bookon.hu és a KutatóCentrum kutatásából.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 123 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése