TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Újra akcióban a JOY-Tündér

7787
Az Őrzők Alapítványt támogatja novemberi lapszámával a magazin.
A Kuku és barátai – Ismerjük meg közösen a segítőkutyák világát! című mesekönyv célja a gyermekek fogyatékosság és másság iránti érzékenységének korai fejlesztése.

Megújult a SPAR kommunikációja

Március 23-tól „minőség. szeretem” szlogennel új imidzskampányt indított a SPAR Magyarország. ...

Százmilliós nézettséget hozhatnak az unboxing videók

Ezek lényege, hogy termékeket csomagolnak ki. Megvizsgáltuk, milyen hatással van ez a csomagolóiparra. ...
A Budapest Borfesztivál Jótékonysági Borárverésén az adományozó kedvű licitálók 4.557.000 forintot gyűjtöttek össze, amit a 27 éves Magyar Máltai Szeretetszolgálat mentési projektje kapott.
A Glamour magazin ismét bebizonyította, hogy az újrafelhasználás népszerű és trendi.
Az IMPACT Day elnevezésű eseményen a lengyel, a cseh, a szlovák és a magyar Prologis munkatársak azzal töltötték napjukat, hogy rászoruló embereknek és szervezeteknek nyújtottak segítő kezet.
Az Ökumenikus Segélyszervezet kezdeményezésére hírességek kisiskolásként használt személyes tárgyaiból nyílt exkluzív kiállítás az Allée Bevásárlóközpontban.
A Paloznaki Jazz és Bor Piknik egyre több támogatóval büszkélkedhet, és harmadik alkalommal már a fesztivál is támogat, a Snétberger Központnak folytat jótékony gyűjtést.

Világhírű topmodell az outletben

7216
Tizenkettedik alkalommal is megrendezi rendkívül népszerű Late night shopping programját a parndorfi McArthurGlen Designer Outlet.
Szabó Gabriella két nyíregyházi étterme évente másfél millió vendéget szolgál ki, az üzletasszony idén el is nyerte a hálózat legrangosabb szakmai díját.
Idén is segített a L’Oréal Citizen Day, amelyen hátrányos helyzetű közösségekért dolgoztak a cég munkatársai.

Ingyen plasztikázik a sebész

7183
Dr.László Zsolt plasztikai sebész és az együttműködő médiumok azt a hölgyet keresik, aki nem elégedett a testével, de nem engedheti meg magának a plasztikai beavatkozást.
A beteg gyermekek gyógyulását élménytáboroztatással segítő Bátor Tábor támogatója lett a pénzintézet.
„Adjátok vissza lányainkat” – ezt követelik a világ minden táján hírességek és civilek az április 14-én, Nigériában elrabolt diáklányok ügyében.
A rendezvényen lehetőség lesz személyes üzleti tárgyalásokra az exportőrök képviselőivel, illetve utazási irodák ajánlataiból is válogathatnak az utazni vágyók.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése