TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Több tízezer ember fogott össze az Adni Öröm! jótékonysági akció „ami Önnek élelmiszer, az másnak ajándék” felhívására. A Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR idei, immár 21. jótékonysági kezdeményezése a még személyesebb hangvételre fókuszált az adománygyűjtés során. Összesen több mint 309 tonna élelmiszer gyűlt össze, amely 34 ezer ajándékcsomag elkészítését teszi lehetővé.
Tavaly közel 9000 nehéz helyzetben élő gyermek mindenapjait tették boldogabbá, idén is segítenének: a Magyar Vöröskereszt, a Procter&Gamble és a SPAR Magyarország ismét elindítja jótékonysági programját.

Nem csak született feleségek az 50. Kékszalagon

Első alkalommal indul el a Kékszalagon a Csak a Nőknek Magazin hajója, amelyen csak hölgyek ...

120 bohócdoktor találkozik Sarlóspusztán

Egy jóízű nevetés könnyebbé teszi a hétköznapokat, de még nagyobb szükségünk van rá a nehéz ...

Zseniális kisfilm a British Airwaystől

8047
A légitársaság a megszokott biztonsági videót bújtatta új köntösbe, az eredmény pedig magáért beszél: a felhasználók már több, mint négymilliószor kattintottak a videóra.
Lewis Hamilton és Valtteri Bottas segítségével 4 millió forint gyűlt össze a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat számára.
Folytatódik a Magyar Vöröskereszt és a Procter&Gamble együttműködése
Különleges élelmiszermentő akciót indított a SPAR Magyarország és a Bay Zoltán Alkalmazott Kutatási Közhasznú Nonprofit Kft.

Fehér bot, fehér fény, fehér szaxofon

7929
Marcellina jótékonysági koncertsorozatot szervez a Vakok Állami Intézetének javára.

Újra akcióban a JOY-Tündér

7787
Az Őrzők Alapítványt támogatja novemberi lapszámával a magazin.
A Kuku és barátai – Ismerjük meg közösen a segítőkutyák világát! című mesekönyv célja a gyermekek fogyatékosság és másság iránti érzékenységének korai fejlesztése.
A Budapest Borfesztivál Jótékonysági Borárverésén az adományozó kedvű licitálók 4.557.000 forintot gyűjtöttek össze, amit a 27 éves Magyar Máltai Szeretetszolgálat mentési projektje kapott.
A Glamour magazin ismét bebizonyította, hogy az újrafelhasználás népszerű és trendi.
Az IMPACT Day elnevezésű eseményen a lengyel, a cseh, a szlovák és a magyar Prologis munkatársak azzal töltötték napjukat, hogy rászoruló embereknek és szervezeteknek nyújtottak segítő kezet.
Az Ökumenikus Segélyszervezet kezdeményezésére hírességek kisiskolásként használt személyes tárgyaiból nyílt exkluzív kiállítás az Allée Bevásárlóközpontban.
A Paloznaki Jazz és Bor Piknik egyre több támogatóval büszkélkedhet, és harmadik alkalommal már a fesztivál is támogat, a Snétberger Központnak folytat jótékony gyűjtést.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12 következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése