TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Telenor Csoport kutatása bemutatja az idei év világszerte meghatározó technikai trendjeit.
A kábelkommunikációs óriáscég vezetője személyesen kötötte be a szupergyors internet és digitális TV szolgáltatást egy monori előfizetőnél.

A 17. ARC közérzeti pályázat témája: Vigyázat, civilek!

Sokat sejtető az idei kiírás. A téma a levegőben van, és most plakátokra is kerülhet a pályázóknak ...

A Sziget a kulturális sokszínűség szinonimája

A Szigetnek köszönhetjük például, hogy Magyarországon a világzene egyre ismertebb lett. ...
32 hektoliter vért gyűjt évente a kamion, a büszke véradók pedig mostantól ingyen wifizhetnek a fedélzeten.
Az év végére már minden második magyar felnőtt otthonában van okostelefon és az okostelevíziók aránya is átlépte az 5 százalékos küszöböt.
Teljes gőzzel dübörög a „startup láz”, és a világháló fejlődésének köszönhetően robbanásszerű változás előtt áll offline világunk is.
A magyarok 73 %-a internetezik, ezzel Európában a középmezőnyben vagyunk, de óriásiak a különbségek az országon belül.
Magyarországon elsőként az Intrennek sikerült két Google partneri minősítést is megszereznie, így egyszerre vált minősített AdWords és Analytics Partnerré.
Mely tömegkommunikációs csatornákat kedvelik napjainkban a hölgyek, mik a legfőbb hírforrások, valamint milyen rendszerességgel tájékozódnak és mely témákkal foglalkoznak a legszívesebben a lifestyle internetes oldalakon?

Mi kell az internetező nőnek?

6972
Gasztronómia, anyaság, luxuscikkek, életmód és az egészség tematikájú anyagok a legnépszerűbbek a hölgyek körében a neten.

A művészet vászna az internet

6265
A 21. század beköszöntével új értemet nyert az önkifejezés, de a forrás továbbra is maga az alkotó.

Digitális Akadémia az orvosoknak

6171
Hogyan kezeljük az e-pácienst? Milyen módon keressünk a google-lal? Hogyan állítsunk be napi egészségügyi cikkajánlót? - Digitális Akadémia az orvostársadalom számára.
A Gemius ismételten Törökország hivatalos közönségmérési szolgáltatója. Az EMEA régió vezető online piackutató intézete az IAB tenderén nyerte el a megbízást.

Net-riszpekt!

5895
Informatikai vállalatok és civil szervezetek fogtak össze, hogy felhívják a figyelmet a biztonságosabb internetezés fontosságára és alapvető szabályaira.
Az Ericsson és a szuper DJ és producer, Avicii megalkotják a világ első közösségi, crowdsource-olt slágerét, január 9-től várják a rajongók által küldött hangmintákat.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése