TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Facebookba egyre több olyan funkció kerül bele, amiket korábban csak weboldalakon értünk el, ezzel alapvetően változik meg az internetezés egyensúlya.
Az 1mondat elnevezésű kampányban rövid, egyetlen mondatból álló filmajánlókat vár a filmcsatorna.

A LEGO már csak megújuló energiaforrást használ

Az elmúlt négy évben a LEGO Csoport 6 milliárd dán koronát fektetett szélerőművekbe. ...

11 PET palackból gyártja új futócipőit az adidas

Újabb mérföldkőhöz érkezett a Parley Ocean Plastic és az adidas műanyagok okozta környezetszennyezés ...
Ezer ‘kocka’ közül Szabó Zoltán fejtette meg elsőként, miről csiripelnek a számítógépek.
A Nestlé Egészségtudományi Intézet és Samsung Stratégiai és Innovációs Központ (SSIC) áttörő felfedezésekre készül az egészséges életmód terén.
Karvalics Attila immáron harmadik éve foglalja össze azokat a trendeket, amelyek meghatározzák a marketing és kommunikáció irányait a következő évekre.
Immár 14. alkalommal rendezték meg Az Év Honlapja pályázatot és annak díjkiosztó gáláját, amelyen szék nem maradt üresen.
2015 elejétől működik együtt a Debrecenből induló Slamby-Semantics Kft. és a Jófogás.hu oldalát üzemeltető Schibsted Classified Media Hungary Kft.
A Vodafone által közzétett adatokból kiderül, hogy a szöveges üzenetek helyét az ünnepek idején is mindinkább átveszi az online és social média felületeken zajló kommunikáció.
Már ötödik alkalommal rendezi meg a Telenor a Hipernet Napot, ezért a szolgáltató minden ügyfele ingyenesen használhatja belföldön a Hipernet mobilinternet hálózatot szeptember 25-én.

Eltünteti a Google az arcképeket

7180
Tegnap jelentette be a Google, hogy az elkövetkező néhány napban jelentősen megváltozik majd a kereséseinkre adott találati lista. A keresőóriás ugyanis világszerte eltünteti a találati listákról a szerzők arcképeit.
Míg tavaly a 18-59 évesek majdnem fele olvasott hetente többször napilapot, addig idén már csak kicsit több mint egyharmaduk.

Fejlődés a hazai e-kereskedelemben

7127
Elkészült az UNAS és az Olcsóbbat.hu 2014-es e-kereskedelmi felmérése. A kutatást célja, hogy megismerjük a webáruházak jelenlegi helyzetét, igényeit és jövőbeli elképzeléseit.

A Nemaradjle.hu nem maradt le

7045
A kedvezményes utazási ajánlatokat kínáló cég site-ja tematikus aloldallal bővült, így igyekszik követni a webtrendeket.
A Facebook után a Tumblr mikroblogra és a Foursquare helymeghatározó szolgáltatásba töltünk föl legszívesebben tartalmakat.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 123 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése