TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Facebookba egyre több olyan funkció kerül bele, amiket korábban csak weboldalakon értünk el, ezzel alapvetően változik meg az internetezés egyensúlya.
Az 1mondat elnevezésű kampányban rövid, egyetlen mondatból álló filmajánlókat vár a filmcsatorna.

Egymilliós elérésű esküvőt hozott össze a rádió

A napokban véget ért Álomesküvő kampányával csaknem egymillió embert ért el a 89.5 Music Fm. ...

Videósokat keres Sárvár

Mi kell egy jó fotóhoz vagy egy jó filmhez? Jó téma. Ez az alapigazság Sárvár esetében adott, ...
Ezer ‘kocka’ közül Szabó Zoltán fejtette meg elsőként, miről csiripelnek a számítógépek.
A Nestlé Egészségtudományi Intézet és Samsung Stratégiai és Innovációs Központ (SSIC) áttörő felfedezésekre készül az egészséges életmód terén.
Karvalics Attila immáron harmadik éve foglalja össze azokat a trendeket, amelyek meghatározzák a marketing és kommunikáció irányait a következő évekre.
Immár 14. alkalommal rendezték meg Az Év Honlapja pályázatot és annak díjkiosztó gáláját, amelyen szék nem maradt üresen.
2015 elejétől működik együtt a Debrecenből induló Slamby-Semantics Kft. és a Jófogás.hu oldalát üzemeltető Schibsted Classified Media Hungary Kft.
A Vodafone által közzétett adatokból kiderül, hogy a szöveges üzenetek helyét az ünnepek idején is mindinkább átveszi az online és social média felületeken zajló kommunikáció.
Már ötödik alkalommal rendezi meg a Telenor a Hipernet Napot, ezért a szolgáltató minden ügyfele ingyenesen használhatja belföldön a Hipernet mobilinternet hálózatot szeptember 25-én.

Eltünteti a Google az arcképeket

7180
Tegnap jelentette be a Google, hogy az elkövetkező néhány napban jelentősen megváltozik majd a kereséseinkre adott találati lista. A keresőóriás ugyanis világszerte eltünteti a találati listákról a szerzők arcképeit.
Míg tavaly a 18-59 évesek majdnem fele olvasott hetente többször napilapot, addig idén már csak kicsit több mint egyharmaduk.

Fejlődés a hazai e-kereskedelemben

7127
Elkészült az UNAS és az Olcsóbbat.hu 2014-es e-kereskedelmi felmérése. A kutatást célja, hogy megismerjük a webáruházak jelenlegi helyzetét, igényeit és jövőbeli elképzeléseit.

A Nemaradjle.hu nem maradt le

7045
A kedvezményes utazási ajánlatokat kínáló cég site-ja tematikus aloldallal bővült, így igyekszik követni a webtrendeket.
A Facebook után a Tumblr mikroblogra és a Foursquare helymeghatározó szolgáltatásba töltünk föl legszívesebben tartalmakat.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 123 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése