TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Egy kutatás szerint az interneten fellelhető szövegek kétharmadát annak létrehozóján kívül soha senki más nem látja. Mivel a telefon lett az első számú olvasóeszköz, ezért a szövegnek, a tartalomnak is ehhez a megváltozott szokáshoz kell alkalmazkodnia. De hogyan? Rengeteg különböző forrásból áramlik az írott szöveg a fogyasztó felé, és egyre inkább adja magát a kérdés: egy nyelvet beszélünk?

Hova rohan az internet?

8163
Alig több mint 15 éve indult útjára a mobilinternet, és mára már az 5G kialakítása a cél. Az internet és a technológia folyamatos, szupergyors fejlődésével olyan jelenségek keltek életre, mint az eSport, a virtuális valóság, a YouTube sztárság, vagy a „garázsmédia”. Vajon hová tart ez a technológiai forradalom és mit várhatunk, illetve hozhatunk ki belőle jelen pillanatban?

Az évszázad legjobb kampányát meséli el a Reklámtörténet új kötete

A Bogár forradalma – egy reklámkampány története, ami naggyá tett egy kicsi kocsit címmel jelenik ...

Íme, a legjobb hazai e-kereskedelmi honlap 2018-ban

Az online marketing-kommunikációs szakma pályázatán egy divatárucikkeket forgalmazó oldal lett ...

Vándormadarak HD minőségben

8031
Az Invitel különleges installációt mutatott be Gyulán.
Az elkövetkezendő években a digitális átalakulás várhatóan további jelentős változásokat hoz az Internet Protocol (IP) alapú hálózatok működésében.
A Facebookba egyre több olyan funkció kerül bele, amiket korábban csak weboldalakon értünk el, ezzel alapvetően változik meg az internetezés egyensúlya.
Az 1mondat elnevezésű kampányban rövid, egyetlen mondatból álló filmajánlókat vár a filmcsatorna.
Ezer ‘kocka’ közül Szabó Zoltán fejtette meg elsőként, miről csiripelnek a számítógépek.
A Nestlé Egészségtudományi Intézet és Samsung Stratégiai és Innovációs Központ (SSIC) áttörő felfedezésekre készül az egészséges életmód terén.
Karvalics Attila immáron harmadik éve foglalja össze azokat a trendeket, amelyek meghatározzák a marketing és kommunikáció irányait a következő évekre.
Immár 14. alkalommal rendezték meg Az Év Honlapja pályázatot és annak díjkiosztó gáláját, amelyen szék nem maradt üresen.
2015 elejétől működik együtt a Debrecenből induló Slamby-Semantics Kft. és a Jófogás.hu oldalát üzemeltető Schibsted Classified Media Hungary Kft.
A Vodafone által közzétett adatokból kiderül, hogy a szöveges üzenetek helyét az ünnepek idején is mindinkább átveszi az online és social média felületeken zajló kommunikáció.
Már ötödik alkalommal rendezi meg a Telenor a Hipernet Napot, ezért a szolgáltató minden ügyfele ingyenesen használhatja belföldön a Hipernet mobilinternet hálózatot szeptember 25-én.

Eltünteti a Google az arcképeket

7180
Tegnap jelentette be a Google, hogy az elkövetkező néhány napban jelentősen megváltozik majd a kereséseinkre adott találati lista. A keresőóriás ugyanis világszerte eltünteti a találati listákról a szerzők arcképeit.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 123 következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése