TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Pontosan mér a szemkamera

2657
A szemkamerás megoldások a tényleges észlelést, szemmozgást mutatják meg, amelyet a kutatásban résztvevők a honlaptesztelést vagy kereskedelmi vásárlást követően nem tudnak pontosan visszaidézni.

Feljebb pozícionálnának

2441
(BTL.hu) Az Agrármarketing Centrum nagyszabású országos kampányt indít a Duna borrégió népszerűsítésére.

Az évszázad legjobb kampányát meséli el a Reklámtörténet új kötete

A Bogár forradalma – egy reklámkampány története, ami naggyá tett egy kicsi kocsit címmel jelenik ...

Szabó Győző megrendezte élete első klipjét

Vadonatúj klip készült az Álomutazó egyik slágeréhez, a„Hekkeld meg a sulit” című dalhoz, amit ...

Több íz, több élmény

2398
(BTL.hu) Nagyszabású forgatás és jelentős digitális utómunka megvalósításával jött létre a Dreher új image spotja. A Human Telex Reklámügynökség a márka teljes körű kommunikációját jegyzi.
(BTL.hu) Az idei nemzetközi csomagolástechnikai vásár 2700 kiállítója 60 országból érkezett, a 166 ezer szakmai látogató mintegy háromnegyede pedig döntésekért felelős vezető volt.

Digitalizált gyorsétterem

2195
(Mai Piac/Planet Retail) A McDonald's hétezer európai egységében egy új szolgáltatást vezet be: a fogyasztók egy érintőképernyő segítségével rendelhetnek, és mágneskártyával fizethetnek.

Matricákkal az alkoholhamisítás ellen

2175
(BTL.hu) Eredetiség-igazoló címkék kerülnek az orosz piacon forgalmazott olasz Asti borok palackjaira.

Szupermarket-tv Hollandiában

2162
(Mai Piac/Solutuionbox.it) Azokban a holland szupermarketekben, ahol kivetítőn keresztül reklámoznak termékeket, 14 százalékos növekedést regisztráltak.

Online display konfigurátor

2149
(BTL.hu) Egyedi display alkalamzás segíti a marketing döntéshozókat új weboldalán az automata Lama displayek gyártója, a Marin’s.

2,55 milliárd ambient reklámra

1973
(BTL.hu) A reklámköltéseket vizsgálva az internet a nagy nyertese a 2010-es évnek: míg a többi média csoport hirdetési bevételei stagnáltak vagy veszteséget éltek át, addig a web mintegy 4 milliárd forintos növekedést könyvelhetett el. A Magyar Reklámszövetség új szeletet hasított ki a reklámtortából az ambient kategóriának, amelyből azonban bizonyos outdoor elemek hiányoznak (például a járműreklámok egy része a közterületi médián belül lett nyilvántartva), miközben egy huszárvágással ide sorolták be az indoor és instore eszközök egy részét is.

Pályára állították a Red Bullt

1545
(BTL.hu) Lezajlott a Red Bull Open Ice, az energia ital márka legújabb, sokakat megmozgató eseménye, melyet a Createam csapata szervezett. A hazánkban először idén megrendezett sportesemény a brand számára nem csupán hírértékkel bírt, hanem számos online, média és instore megjelenési lehetőséget is biztosított a kampány során.
(BTL.hu) A vásárlók 90 százaléka támogatja a csomagolóanyagok visszagyűjtését az élelmiszerüzletekben – derül ki az Öko-Kord Országos Nonprofit Kft. kutatásából. A cég által működtetett bolti gyűjtési programnak fontos része a lakosság mozgósítását célzó figyelemfelhívó kommunikáció, ezért a szervezet az üzletekben bejátszott rádióspottal, a vásárlótérben elhelyezett plakátokkal, és hoszteszpromóciókkal hívja fel a figyelmet az új szolgáltatására.

Arany Penge last minute

229
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése