TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A hajápolási iparág először készít olyan fenntartható üzleti modellt, amely előremozdítja a körkörös gazdaság működését.
Az egyedi Colorlite szemüvegekhez elsőként Magyarországon juthatnak hozzá azok, akik valódi színeiben szeretnék élvezni a világot.

Gödörben a svájci óraipar?

Az elmúlt évtizedben a duplájára emelkedtek a svájci óraárak, ami csökkenő keresletet eredményezett. ...

Aranyérmes lett a Pöttyös promóciója

Hat kategóriában díjazta a Trade magazin „Az év legsikeresebb promóciója” elnevezésű verseny ...
Hazánkban rendezik meg a Telekom nemzetközi innovációs versenyének döntőjét.
A magyar divatcég, amelynek már külföldön is vannak üzletei, új szabadidős márkával bővíti hazai portfólióját.
A hálózati rendszerek fejlesztésével foglalkozó cég a közelmúltban több továbbfejlesztett újítást is bemutatott, amelyek a jövőben jelentős változásokat hozhatnak a városi forgalom szervezésében.
A dizájn még mindig különleges, jellegzetes és rendületlenül őrzi helyét minden idők leghíresebb üdítőital-csomagolásai között.
Kezdetét vette a Brewie közösségi finanszírozás (crowdfunding) kampánya, amelynek segítségével elindulhat a teljesen automata otthoni sörfőzőgép gyártása.
A digitális piac 25 legmeghatározóbb személyiségének rangsorát a prezisek vezetik a tavalyi első helyezett, a 444-es Uj Péter, valamint a Ustream társalapítója előtt.
A Svájci Üzleti Napon mutatták be a Roche és a 77 Elektronika közös fejlesztésű sikerét.
Pedig ez nem is vicc: az LG Európa legnagyobb fogyasztói elektronikai kiállításán, a szeptember 5. és 10. között Berlinben megrendezett IFA 2014 vásáron mutatta be termékpalettáját.
A 2012-ben alapított startup által létrehozott fejlesztői ökoszisztéma a tárgyak internetének legnépszerűbb nyílt platformja.
Közel egy évi fejlesztés és tesztelés után a Szigeten debütált az OTP Mobil applikációja.

Feltalálták a víz nélküli fürdést

6961
A Henkel idén hetedik alkalommal rendezi meg az Innovation Challenge versenyt, amelyen 30 ország főiskolai és egyetemi hallgatói vesznek részt.
Az LG a CES-en bemutatott HomeChatTM alkalmazásávál vezérelhetjük, felügyelhetjük, és tartalmat is megoszthatunk rajtuk.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése