TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Szigetnek köszönhetjük például, hogy Magyarországon a világzene egyre ismertebb lett.
A világ számos pontjáról érkező, a felhőtlen szórakozást garantáló tánczenét részesíti előnyben idén is a Sziget MasterCard Világzenei Színpada.

Új módszerrel javíthatnak az ügyfélélményen a hazai kkv-k

Kevés dolog idegesíti jobban az ügyfeleket, mint amikor hosszan kell várni egy telefonos ügyintéző ...

Új trendek a digitális gazdaság adóztatásában

A világ 20 vezető vállalata közül 9 mára már digitális vállalat, míg 20 évvel ezelőtt közülük ...
Egyre többen jönnek rá a szürkemarhahús valódi értékeire, köszönhetően elsősorban az őshonos állatnak, másodsorban a szerény, de ügyesen építkező marketingnek.
Valódi bravúrként újra egy magyar nemesítésű dísznövényt, az Ocimum basilicum ‘Purple’-t, azaz a bazsalikom egy új fajtáját jutalmazza aranyéremmel a rangos nemzetközi FleuroSelect.

Tokaji az Operettszínházban

5830
Mathiász János világhírű magyar szőlész, borász életművére épülő, „Borban a vigasz” nagyszabású gála az operett színházban.

Unicum: Nemzetközi Elismerés

5798
Highly commended - vagyis rendkívüli elismeréssel tüntette ki a Heinemann Duty Free, a Zwack Unicum és a Budapest Airport közös nyári kampányát.

Egy palack kultúrtáj

5368
A Tokaj Vinum Hunagricum Egyesület kilenc állomásból álló országos roadshow-t szervez Hegyalja tíz éves világörökségi státuszának jubileumán.

Örökségvédelem és marketing

4662
Célok és tevékenységek, melyek a Tokaj Kereskedőházat és a Gödöllői Királyi Kastélyt összekötik 2012-ben.
Értékeink a szövetség szerint nem múzeumi tárgyak, hanem a jövőnk innovációs és gazdasági alapjai.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2019 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése