TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Szigetnek köszönhetjük például, hogy Magyarországon a világzene egyre ismertebb lett.
A világ számos pontjáról érkező, a felhőtlen szórakozást garantáló tánczenét részesíti előnyben idén is a Sziget MasterCard Világzenei Színpada.

Modellek helyett valódi emberekkel kampányol a Fashion Days

A korábbi kampányaitól eltérően, modellek helyett valódi emberek valódi élethelyzeteire építenek ...

Várost szépítettek a műegyetemisták

Példás hagyomány, hogy a budapesti Műegyetemnek otthont adó XI. kerületet évről-évre csinosítják ...
Egyre többen jönnek rá a szürkemarhahús valódi értékeire, köszönhetően elsősorban az őshonos állatnak, másodsorban a szerény, de ügyesen építkező marketingnek.
Valódi bravúrként újra egy magyar nemesítésű dísznövényt, az Ocimum basilicum ‘Purple’-t, azaz a bazsalikom egy új fajtáját jutalmazza aranyéremmel a rangos nemzetközi FleuroSelect.

Tokaji az Operettszínházban

5830
Mathiász János világhírű magyar szőlész, borász életművére épülő, „Borban a vigasz” nagyszabású gála az operett színházban.

Unicum: Nemzetközi Elismerés

5798
Highly commended - vagyis rendkívüli elismeréssel tüntette ki a Heinemann Duty Free, a Zwack Unicum és a Budapest Airport közös nyári kampányát.

Egy palack kultúrtáj

5368
A Tokaj Vinum Hunagricum Egyesület kilenc állomásból álló országos roadshow-t szervez Hegyalja tíz éves világörökségi státuszának jubileumán.

Örökségvédelem és marketing

4662
Célok és tevékenységek, melyek a Tokaj Kereskedőházat és a Gödöllői Királyi Kastélyt összekötik 2012-ben.
Értékeink a szövetség szerint nem múzeumi tárgyak, hanem a jövőnk innovációs és gazdasági alapjai.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése