TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Az év végi hajrá elején a korábbi, élőszereplős reklámfilmek után ismét a Tescónak készített animációs reklámfilmekkel jelentkezett a cég.

Átalakul a CM Sales szervezete

7791
A CM Sales 2017. január 1-jétől szétválasztja a magazin és az online értékesítési területeket.

Íme, a legjobb hazai e-kereskedelmi honlap 2018-ban

Az online marketing-kommunikációs szakma pályázatán egy divatárucikkeket forgalmazó oldal lett ...

Csomagolásfejlesztéssel is gondoskodik a környezetről a Vénusz

A márka arra ösztönzni vásárlóit, hogy tegyenek többet a környezetükért. Ennek egyik módja ...
Karvalics Attila immáron harmadik éve foglalja össze azokat a trendeket, amelyek meghatározzák a marketing és kommunikáció irányait a következő évekre.

Ismét Michelle Williams a Louis Vuitton arca

7267
A színésznő immár harmadik évada a márka nagykövete, az új kampányt Peter Lindbergh fényképezte.
Íme, az adó bevallásával, a szükséges adminisztrációval, és az adóalanyok körének pontosításával a jogkövető magatartáshoz elengedhetetlenül fontos tudnivalók.
A Gemius kutatásai során összegyűjtött adatok azt mutatják, hogy az online marketing üzenetek észlelése és hatékonysága megváltozott. A banner kampányok post-view hatásának szerepe egyértelműen növekszik.
Magyarországon elsőként az Intrennek sikerült két Google partneri minősítést is megszereznie, így egyszerre vált minősített AdWords és Analytics Partnerré.

Öt makacs SEO tévhit

6976
Bár sok minden szól a keresőoptimalizálás mellett, él a köztudatban néhány makacs tévhit, ami sokba kerülhet a cégeknek.
Más kézbe került a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérre vezető gyorsforgalmi út melletti prémium reklámfelületek értékesítése.
Február 1-jén indult a BTel legújabb szolgáltatása az Xprime, amelynek segítségévek az ügyfelek jelentősen csökkenthetik az internet szolgáltatásuk havidíját.

Hagyományos vs. rich media banner

6901
Lengyelországban már a hagyományos hirdetési formátumoktól eltérő bannerek elterjedtebbek. Íme a legnépszerűbb hirdetési formák.
Az NBC Universal anyacége új fejlesztésével jobban targetálható kampányokat ígér a marketingeseknek.
Negyedével több állást hirdettek meg online a korábbi évhez képest- derül ki a Profession.hu adataiból.
Azt hihetnénk, hogy az apróhirdetési oldalakon számítástechnikai cikkekre és okostelefonokra vágynak a legtöbben, pedig nem!
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 123 következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése