TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Honlap a szemkamerának

4424
Az NRC önálló weboldalon mutatja be a szemkamerás kutatások előnyeit, melyeket honlapok, termékcsomagolások és reklámok vizsgálatára ajánl.

Munkatársak IT felügyelete

4220
A mindennapi munka elengedhetetlen kelléke a számítógép. A rajtuk végzett munka minden értelemben meghatározza a cég hatékonyságát, növekedési képességét, termelékenységét.

10 teljesíthető újévi fogadalom egy egészségesebb és boldogabb 2019-ért

Kelemen Zsófia, sport lifestyle blogger, szülés utáni regeneráció specialista szerint ezekkel ...

Magyar koncepció teremtheti meg a 21. századi kisvárost

A Felsőbbfokú Tanulmányok Intézete téli egyetemet tart Kőszegen neves külföldi előadók részvételével. ...

A leghatékonyabb kötelező-kampány

4204
Facebook és TV-reklám: a GfK kutatása szerint a Posta Biztosító marketingtevékenysége aktivitásban és eredményességben is verte a piacot.

A Toyota trükkje

2848
Hogyan lehet elérni, hogy az eddig megszokottnál 20 százalékkal többen reagáljanak egy direkt marketing kampányra? A megoldás: egy kreatív ötlet.

Figyelni kell a Twitterre

2846
Egy friss felmérés szerint a Twitter új hirdetési rendszere mégsem olyan felhasználó-ellenes, mint azt előre jósolták.
A magas kattintásszám nem garantálja a jó teljesítményt. A legnagyobb büdzsével rendelkező telekommunikáció szektorban például a 14 vizsgált iparág közül a legrosszabb az átkattintási arány - derül ki a gemiusAdMonitor riportból.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2019 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése