TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A piaci átalakulás nyertesei a két országos lefedettséggel rendelkező Petőfi és Kossuth rádió, valamint az RSH portfóliójába tartozó helyi adók.

GfK: Rádiós közönségmérés Ausztráliában

6003
A GfK nyert a Commercial Radio Australia (CRA) által rádiós közönségmérésre kiírt pályázaton szerződést.

SPAR-termet avattak a Szent István Egyetem Budai Campusán

Modern oktatótermet adtak át a SPAR több mint 4,5 millió forintos támogatásával a Szent István ...

Megvan a válasz a divatra: ANSWEAR

Elindult a We are the Answear, az Answear.hu videós kampánya. ...

Erősödő lojalitás a Class FM-nél

5877
Nem csak a puszta hallgatottsági előnyét őrzi a Class FM, hanem jól kimutathatóan növelte közönsége napi időtöltésén belül kiharcolt részesedését is.

Csúcson a Class FM!

5775
Elérésben már-már a piacvezető kereskedelmi televízióval versenyez az ország leghallgatottabb rádiója.

A reggel a csúcs a rádióhallgatásban

5440
2012 szeptemberében a 15 év feletti magyar lakosság 72,4 százaléka, vagyis több mint hatmillió fő hallgatott rádiót egy átlagos napon.
Augusztusban is Magyarország leghallgatottabb kereskedelmi rádióját preferálta a kereskedelmi szempontból fontos 15-49 és a 15-29 korosztály is.

Rádióhallgatásban a reggel a csúcs

5120
Ismét több mint hatmillió magyar hallgatott rádiót a 15 év feletti korosztályból, nyáron átlagosan napi 4 óra 10 percet.

Class FM – egyre több hallgató

5119
A Class FM júliusban is növelni tudta hallgatottságát: júniushoz képest naponta átlagosan 50 ezer fővel többen követték a rádió műsorát.

Class FM - Júniusban is a leghallgatottabb

4889
A rádió toronymagasan vezet a kereskedelmi szempontból fontos célcsoportban, sőt a budapesti és a nagyvárosi lakosság is a Class FM mellett voksolt.

Nőtt a rádióhallgatók száma

3574
A GfK Hungária és az Ipsos közönségmérése alapján ismét 30 százalék fölötti a napi legmagasabb rádióhallgatottsági elérés.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése