TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A piaci átalakulás nyertesei a két országos lefedettséggel rendelkező Petőfi és Kossuth rádió, valamint az RSH portfóliójába tartozó helyi adók.

GfK: Rádiós közönségmérés Ausztráliában

6003
A GfK nyert a Commercial Radio Australia (CRA) által rádiós közönségmérésre kiírt pályázaton szerződést.

Rekordidő alatt Dakartól Moszkváig

Rainer Zietlow a támogatóktól kapott összegeket a szenegáli SOS Gyermekfalu jótékonysági szervezetnek ...

Átfogó márkakampányt indít a Samsung és a Leo Burnett

A Samsung Galaxy S8 március végi bemutatását követően integrált termék- és márkakampány indult. ...

Erősödő lojalitás a Class FM-nél

5877
Nem csak a puszta hallgatottsági előnyét őrzi a Class FM, hanem jól kimutathatóan növelte közönsége napi időtöltésén belül kiharcolt részesedését is.

Csúcson a Class FM!

5775
Elérésben már-már a piacvezető kereskedelmi televízióval versenyez az ország leghallgatottabb rádiója.

A reggel a csúcs a rádióhallgatásban

5440
2012 szeptemberében a 15 év feletti magyar lakosság 72,4 százaléka, vagyis több mint hatmillió fő hallgatott rádiót egy átlagos napon.
Augusztusban is Magyarország leghallgatottabb kereskedelmi rádióját preferálta a kereskedelmi szempontból fontos 15-49 és a 15-29 korosztály is.

Rádióhallgatásban a reggel a csúcs

5120
Ismét több mint hatmillió magyar hallgatott rádiót a 15 év feletti korosztályból, nyáron átlagosan napi 4 óra 10 percet.

Class FM – egyre több hallgató

5119
A Class FM júliusban is növelni tudta hallgatottságát: júniushoz képest naponta átlagosan 50 ezer fővel többen követték a rádió műsorát.

Class FM - Júniusban is a leghallgatottabb

4889
A rádió toronymagasan vezet a kereskedelmi szempontból fontos célcsoportban, sőt a budapesti és a nagyvárosi lakosság is a Class FM mellett voksolt.

Nőtt a rádióhallgatók száma

3574
A GfK Hungária és az Ipsos közönségmérése alapján ismét 30 százalék fölötti a napi legmagasabb rádióhallgatottsági elérés.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése