TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A piaci átalakulás nyertesei a két országos lefedettséggel rendelkező Petőfi és Kossuth rádió, valamint az RSH portfóliójába tartozó helyi adók.

GfK: Rádiós közönségmérés Ausztráliában

6003
A GfK nyert a Commercial Radio Australia (CRA) által rádiós közönségmérésre kiírt pályázaton szerződést.

Találkozz a jövőddel a 2019-es Brain Baron!

2019. május 30-31-én eddigi legszínesebb, legizgalmasabb programjával tér vissza a Brain Bar ...

Már könyv is segíti a kiégés elkerülését

Aki dolgozik, az szinte biztos, hogy ki van égve. A kérdés csak a kiégés mértéke. Csatlós Csilla ...

Erősödő lojalitás a Class FM-nél

5877
Nem csak a puszta hallgatottsági előnyét őrzi a Class FM, hanem jól kimutathatóan növelte közönsége napi időtöltésén belül kiharcolt részesedését is.

Csúcson a Class FM!

5775
Elérésben már-már a piacvezető kereskedelmi televízióval versenyez az ország leghallgatottabb rádiója.

A reggel a csúcs a rádióhallgatásban

5440
2012 szeptemberében a 15 év feletti magyar lakosság 72,4 százaléka, vagyis több mint hatmillió fő hallgatott rádiót egy átlagos napon.
Augusztusban is Magyarország leghallgatottabb kereskedelmi rádióját preferálta a kereskedelmi szempontból fontos 15-49 és a 15-29 korosztály is.

Rádióhallgatásban a reggel a csúcs

5120
Ismét több mint hatmillió magyar hallgatott rádiót a 15 év feletti korosztályból, nyáron átlagosan napi 4 óra 10 percet.

Class FM – egyre több hallgató

5119
A Class FM júliusban is növelni tudta hallgatottságát: júniushoz képest naponta átlagosan 50 ezer fővel többen követték a rádió műsorát.

Class FM - Júniusban is a leghallgatottabb

4889
A rádió toronymagasan vezet a kereskedelmi szempontból fontos célcsoportban, sőt a budapesti és a nagyvárosi lakosság is a Class FM mellett voksolt.

Nőtt a rádióhallgatók száma

3574
A GfK Hungária és az Ipsos közönségmérése alapján ismét 30 százalék fölötti a napi legmagasabb rádióhallgatottsági elérés.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése