TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A legjobb törzsvásárlói programként Global Award for Brand Excellence – Best Loyalty Program Award díjat nyert a SuperShop, amely a SPAR és az OMV közös hűségprogramja.
Folytatódik a Bonduelle „A mi zöldségesünk” országos hűségprogramja, amelyben a cég a leghűségesebb vásárlóinak hirdetett pontgyűjtő akciót.

Kész a Sound, jöhet a balatoni nyár

Néhány frissen bejelentett névvel immár teljesnek mondható a Balaton Sound idei programja. ...

A LEGO már csak megújuló energiaforrást használ

Az elmúlt négy évben a LEGO Csoport 6 milliárd dán koronát fektetett szélerőművekbe. ...

A hűség jutalma

5807
A Shell vásárlói Clubsmart pontjaik beváltásával literenként 12-20 Forinttal olcsóbban juthatnak üzemanyaghoz.
A Loyalty 360 és a SAS felmérése szerint a vásárlók márkahívővé alakítása minden korábbinál nagyobb hangsúlyt kap.
A sanghaji IKEÁT-t bizonyos napokon olyanok töltik meg, akik az IKEA Family-klubtagsággal járó ingyen kávé és otthonról hozott ebéd mellett próbálnak maguknak társat találni.

Az év barkácsmestere

2789
A Praktiker és a Black&Decker közös barkácsversenyének döntőjében 13-an csavaroztak, tippeltek és fűrészeltek.

Infocenter az Auchannál

2772
Az Auchan áruházlánc elindította telefonos információs szolgálatát, hogy vásárlóinak visszajelzésit és észrevételeit még hatékonyabban kezelhesse és beépíthesse működésébe.
A POS Media és a HighCo 2011. július végén egyesítették erőiket, ezzel a lépéssel létrehozták az egyik legnagyobb Point-of-Sale médiaügynökséget Európában.

1 millió aktív szépség

2574
A dm törzsvásárlói programja, az active beauty elérte az 1 milliomodik regisztrálót, akit a dm kft. egy alkalomhoz illő ajándékkal köszöntöt.

Bővült a KuponOK hálózat

2229
(BTL.hu) Kizárólagos szerződésének köszönhetően mostantól már a Fressnapf 13 budapesti és 18 vidéki üzletében is beválthatják kuponjaikat a kisállat tulajdonosok.

Digitalizált gyorsétterem

2195
(Mai Piac/Planet Retail) A McDonald's hétezer európai egységében egy új szolgáltatást vezet be: a fogyasztók egy érintőképernyő segítségével rendelhetnek, és mágneskártyával fizethetnek.
(BTL.hu) Az Omv vásárlói 2011. május 16-tól szeptember 4-ig gyűjthetnek matricákat és szerezhetnek meg hétféle promóciós Grundig készüléket.
(Dmsz/eMarketer) A mobil vonalkódok, különösen a kétdimenziós – QR néven is ismert – verziók új eszközt jelentenek a marketingesek számára, ha a statikus média használatukat, az instore megjelenéseiket és a termékcsomagolásaik hatásait kívánják aktiválni és mérni.

Fila követi a Zwilling-et

2061
(BTL.hu) A mintegy 4 hónap alatt több százezer exkluzív Zwilling evőeszköz készlet kelt el a Tesco pontgyűjtő akciója során.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 12 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése