TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A legjobb törzsvásárlói programként Global Award for Brand Excellence – Best Loyalty Program Award díjat nyert a SuperShop, amely a SPAR és az OMV közös hűségprogramja.
Folytatódik a Bonduelle „A mi zöldségesünk” országos hűségprogramja, amelyben a cég a leghűségesebb vásárlóinak hirdetett pontgyűjtő akciót.

1000 könyv keresi gazdáját

A Libri december 1-je és 24-e között megvalósuló kampányában könyvajándékokkal lepi meg az ...

Sűrű éve volt a Facebooknak 2017-ben

Megújult a küldetése, közel 150 millió új emberrel bővült a felhasználói kör, és majd 100 millióval ...

A hűség jutalma

5807
A Shell vásárlói Clubsmart pontjaik beváltásával literenként 12-20 Forinttal olcsóbban juthatnak üzemanyaghoz.
A Loyalty 360 és a SAS felmérése szerint a vásárlók márkahívővé alakítása minden korábbinál nagyobb hangsúlyt kap.
A sanghaji IKEÁT-t bizonyos napokon olyanok töltik meg, akik az IKEA Family-klubtagsággal járó ingyen kávé és otthonról hozott ebéd mellett próbálnak maguknak társat találni.

Az év barkácsmestere

2789
A Praktiker és a Black&Decker közös barkácsversenyének döntőjében 13-an csavaroztak, tippeltek és fűrészeltek.

Infocenter az Auchannál

2772
Az Auchan áruházlánc elindította telefonos információs szolgálatát, hogy vásárlóinak visszajelzésit és észrevételeit még hatékonyabban kezelhesse és beépíthesse működésébe.
A POS Media és a HighCo 2011. július végén egyesítették erőiket, ezzel a lépéssel létrehozták az egyik legnagyobb Point-of-Sale médiaügynökséget Európában.

1 millió aktív szépség

2574
A dm törzsvásárlói programja, az active beauty elérte az 1 milliomodik regisztrálót, akit a dm kft. egy alkalomhoz illő ajándékkal köszöntöt.

Bővült a KuponOK hálózat

2229
(BTL.hu) Kizárólagos szerződésének köszönhetően mostantól már a Fressnapf 13 budapesti és 18 vidéki üzletében is beválthatják kuponjaikat a kisállat tulajdonosok.

Digitalizált gyorsétterem

2195
(Mai Piac/Planet Retail) A McDonald's hétezer európai egységében egy új szolgáltatást vezet be: a fogyasztók egy érintőképernyő segítségével rendelhetnek, és mágneskártyával fizethetnek.
(BTL.hu) Az Omv vásárlói 2011. május 16-tól szeptember 4-ig gyűjthetnek matricákat és szerezhetnek meg hétféle promóciós Grundig készüléket.
(Dmsz/eMarketer) A mobil vonalkódok, különösen a kétdimenziós – QR néven is ismert – verziók új eszközt jelentenek a marketingesek számára, ha a statikus média használatukat, az instore megjelenéseiket és a termékcsomagolásaik hatásait kívánják aktiválni és mérni.

Fila követi a Zwilling-et

2061
(BTL.hu) A mintegy 4 hónap alatt több százezer exkluzív Zwilling evőeszköz készlet kelt el a Tesco pontgyűjtő akciója során.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése