TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

2018 első negyedévében jelentős bővülés érezhető a digitális hálózatépítéseknél és a mobiltelefonos szolgáltatásokkal kapcsolatos fejlesztéseknél. A vásárlás helyett pedig egyre elterjedtebb a tartós bérlet, mint finanszírozási forma – derül ki a Rentasystem piaci körképéből.
A várakozásokon felül teljesítő piac eredményeinek hátterében a változó fogyasztói szokások és a válság óta újjáéledő gazdaság áll.

Csomagolásfejlesztéssel is gondoskodik a környezetről a Vénusz

A márka arra ösztönzni vásárlóit, hogy tegyenek többet a környezetükért. Ennek egyik módja ...

Íme, a legjobb hazai e-kereskedelmi honlap 2018-ban

Az online marketing-kommunikációs szakma pályázatán egy divatárucikkeket forgalmazó oldal lett ...
A tanév vége nemcsak a közel 11 hetes nyári szünet közeledtét jelzi, sok család számára komoly fejtörést is okoz.
Hát igen. Immár 25. alkalommal indulunk hosszú tömött sorokban a Hajógyári-sziget felé, hogy aztán egy hétre magunk mögött hagyjuk a szürke hétköznapokat.

Ilyen a Posta húsvétja

7933
A húsvéti időszak az egyik legforgalmasabb a csomaglogisztikában, ezért az ünnep előtt szállítunk néhány érdekességet a Magyar Postáról.
Elismert gazdasági szereplők részvételével januárban rendezik az első interaktív fórumot.
A Fiatal Vállalkozók Hetének keretein belül 2015. november 19-én ingyenes előadásokkal segítik a kreatívipar iránt érdeklődőket.
A 30. jubileumi Vezérigazgató Találkozó azt vizsgálja majd, milyen irányba mutatnak a kibontakozó trendek másfél évtizeddel az ezredforduló után.
A magyar vállalatok bizakodók a tranzakciós piac fellendülését illetően, derül ki az EY legfrissebb Tőkebizalmi Barométeréből.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése