TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Nagy érdeklődésnek örvendő Facebook nyereményjátékkal zárult a Bonduelle idei StafétaKanál kampánya.
A The Famous Grouse Gourmet Pillanatok fotópályázatra április 26-ig nevezhetnek az Instagram vállalkozó kedvű gasztrofotósai.

Az éhezők viadalának zeneszerzője Magyarországon koncertezik

James Newton Howard bejelentette, hogy a Papp László Budapest Sportarénába is ellátogat első ...

Kétségtelenül átállunk lineárisról digitálisra

A folyamatos technológiai fejlődés következtében a fogyasztói szokások is állandóan változnak. ...
A 2016. szeptember 12. és november 27. között zajló kampány több ezer érdeklődőt vonzott, az akciót Facebook és Instagram-alapú nyereményjáték zárta.

Mit mond rólad az ital, amit rendelsz?

7794
Gianni is részt vesz azon a Cultivo beszélgetésen, ahol Kelet-Európa bulifővárosának, azaz Budapestnek bárkultúrája lesz a téma.
Via Gasztronómia elnevezéssel idén először szervez programot a dél-dunántúli régió október 2. hétvégéjén: a festői táj sokrétű gasztronómiájának legkiemelkedőbb képviselőinél kóstolhat prémium kategóriás ételeket az utazó.
A Bonduelle és a Russell Hobbs közös nyereményjátékán grill eszközöket és ajándékcsomagot lehet nyerni.
Nyárindító hétvége csupa hasznos és finom programmal, akár családdal, akár anélkül.

Mehet a borra a sör a VinCE Budapesten

7595
Idén első ízben vesz részt a borászok egyik legnagyobb seregszemléjén a Magyar Sörgyártók Szövetsége.
Az immáron 7. alkalommal összegyűlő vidéki éttermek és a Pannonhalmi Főapátság összefogásából indul ősszel a Szent Márton Konyha.
Regionális ügyvezető kinevezésével terjeszkedik a globális üzenetküldő alkalmazás.
A brit sztárséf twitteren jelentette be, hogy újabb két évre szerződött le a Fox Entertainment Group vállalatcsoporttal.
Augusztus 17-ig tart a Vénusz Lángos Voks verseny, amely során idén nyáron is bárki nevezheti és értékelheti kedvenc lángossütőjét.
A megújulás célja többek között az volt, hogy a vállalat egy naprakész, modern website-al rendelkezzen, amely követi a mai internetes használat trendjeit, a változó felhasználói igényekhez pedig maximálisan alkalmazkodik.
Jövőre Magyarország ad otthont a világ legrangosabb séfversenyének, a Bocuse d’Or európai döntőjének.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 123 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése