TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Hogyan lett a Szomszédokból Barátok közt, Jóban Rosszban vagy Éjjel-Nappal Budapest, és merre tart a magyar sorozatgyártás?
Online kutatást végzett a NESCAFÉ és az Index a barátságról. Az Igazán barátok? felmérésből az is kiderül, hogy a magyarok hisznek-e a barátságban férfi és nő között.

A 17. ARC közérzeti pályázat témája: Vigyázat, civilek!

Sokat sejtető az idei kiírás. A téma a levegőben van, és most plakátokra is kerülhet a pályázóknak ...

11 PET palackból gyártja új futócipőit az adidas

Újabb mérföldkőhöz érkezett a Parley Ocean Plastic és az adidas műanyagok okozta környezetszennyezés ...
A Durex az „Irány a Paradicsom” című nyári kampányával igyekszik felpezsdíteni a vásárlók a szexuális életet.
A legérdekesebb kutatások fényében elemeztük kicsit, hogy miként vallunk szerelmet a XXI. században.

Sokaknak még drága a tablet

6170
A 18-54 éves internetezőknek mindössze 5 százaléka rendelkezik táblagéppel, de 13 százalékuk szerint az élet már elképzelhetetlen tabletek nélkül.

Másfél millió csokinyúl a Tescoban

6096
Feltöltötték készleteiket a Tesco áruházak: 3,5 millió tojással, hazai feldolgozású füstölt sonkával és sok más finomsággal várják a Húsvétot.
A MasterCard egy új kutatásában azt vizsgálta, hogy pontosan milyen trendek mentén szoknak át a fogyasztók a készpénzről az elektronikus fizetésre és válnak tudatos bankkártya-használókká.

Továbbra is jó üzlet az ásványvíz

6035
Egy átlagos vásárló háztartás évente mintegy 330 liter, azaz havi mintegy 30 liter ásványvizet visz haza.
Már egy évvel ezelőtt is látszott, hogy a kávé kategóriában a jelentős áremelések hatására némiképp módosulnak a fogyasztók vásárlási szokásai.

Diszkont - hipermarket verseny

5634
Alacsony árak a márkatermékek ellen. A legintenzívebb vásárlók egyre inkább az alacsonyabb jövedelmű háztartások közül kerülnek ki.

Vörös, Fehér, Rozé?

5155
Kedvelt ital Magyarországon a bor, 2011-ben már a háztartások kétharmada vásárolt bort valamilyen rendszerességgel, de vajon melyik fajtát részesítjük előnyben?

Jégkrém: jól indult a szezon

4997
Jó idők járnak a jégkrém-piacra, hiszen a meleg nyári időjárás a hűsítő nyalánkság forgalmában már tavaly is komoly erősödést eredményezett.

Hogyan kapcsolódik ki a magyar?

3714
Egy felmérés keretében 25 országban vizsgálták, hogy ki hogyan tölt a szabadidejét. Magyarországra a pénzkímélő kikapcsolódás a jellemző.
A szezonális termékekkel szemben egyre nagyobb az igény a minőségre - derül ki a GfK Hungária Háztartáspanel adataiból.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése