TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Hogyan lett a Szomszédokból Barátok közt, Jóban Rosszban vagy Éjjel-Nappal Budapest, és merre tart a magyar sorozatgyártás?
Online kutatást végzett a NESCAFÉ és az Index a barátságról. Az Igazán barátok? felmérésből az is kiderül, hogy a magyarok hisznek-e a barátságban férfi és nő között.

Sűrű éve volt a Facebooknak 2017-ben

Megújult a küldetése, közel 150 millió új emberrel bővült a felhasználói kör, és majd 100 millióval ...

Client service és PR vezetőt nevezett ki a Republic Group

A 2017-ben a legtöbb nemzetközi díjat elnyert hazai ügynökség közel 20 fős client service ...
A Durex az „Irány a Paradicsom” című nyári kampányával igyekszik felpezsdíteni a vásárlók a szexuális életet.
A legérdekesebb kutatások fényében elemeztük kicsit, hogy miként vallunk szerelmet a XXI. században.

Sokaknak még drága a tablet

6170
A 18-54 éves internetezőknek mindössze 5 százaléka rendelkezik táblagéppel, de 13 százalékuk szerint az élet már elképzelhetetlen tabletek nélkül.

Másfél millió csokinyúl a Tescoban

6096
Feltöltötték készleteiket a Tesco áruházak: 3,5 millió tojással, hazai feldolgozású füstölt sonkával és sok más finomsággal várják a Húsvétot.
A MasterCard egy új kutatásában azt vizsgálta, hogy pontosan milyen trendek mentén szoknak át a fogyasztók a készpénzről az elektronikus fizetésre és válnak tudatos bankkártya-használókká.

Továbbra is jó üzlet az ásványvíz

6035
Egy átlagos vásárló háztartás évente mintegy 330 liter, azaz havi mintegy 30 liter ásványvizet visz haza.
Már egy évvel ezelőtt is látszott, hogy a kávé kategóriában a jelentős áremelések hatására némiképp módosulnak a fogyasztók vásárlási szokásai.

Diszkont - hipermarket verseny

5634
Alacsony árak a márkatermékek ellen. A legintenzívebb vásárlók egyre inkább az alacsonyabb jövedelmű háztartások közül kerülnek ki.

Vörös, Fehér, Rozé?

5155
Kedvelt ital Magyarországon a bor, 2011-ben már a háztartások kétharmada vásárolt bort valamilyen rendszerességgel, de vajon melyik fajtát részesítjük előnyben?

Jégkrém: jól indult a szezon

4997
Jó idők járnak a jégkrém-piacra, hiszen a meleg nyári időjárás a hűsítő nyalánkság forgalmában már tavaly is komoly erősödést eredményezett.

Hogyan kapcsolódik ki a magyar?

3714
Egy felmérés keretében 25 országban vizsgálták, hogy ki hogyan tölt a szabadidejét. Magyarországra a pénzkímélő kikapcsolódás a jellemző.
A szezonális termékekkel szemben egyre nagyobb az igény a minőségre - derül ki a GfK Hungária Háztartáspanel adataiból.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése