TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Elindult a Tisztelt Vásárló blog

6040
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség az Origo-val közösen Tisztelt Vásárló néven fogyasztói programot indított azért, hogy a vásárlókban tudatosítsa az őket védő szabályozási rendszer elemeit.

Arany Habverő az ALDI Háziasszonyainak

5772
Az Arany Habverő átadásával hivatalosan is véget ért az ALDI Magyarország háziasszony-kereső versenye.

10 teljesíthető újévi fogadalom egy egészségesebb és boldogabb 2019-ért

Kelemen Zsófia, sport lifestyle blogger, szülés utáni regeneráció specialista szerint ezekkel ...

Csomagolásfejlesztéssel is gondoskodik a környezetről a Vénusz

A márka arra ösztönzni vásárlóit, hogy tegyenek többet a környezetükért. Ennek egyik módja ...

Nem nőtt a hitelfelvételi kedv

4775
Emelkedett a GfK Fogyasztói Bizalom Indexének értéke: javult a háztartások anyagi helyzetének és az ország gazdasági helyzetének megítélése.
Változnak a vásárlók elvárásai hétköznapi bevásárlásaik helyszíneivel szemben – ezt mutatják a GfK Hungária Shopping Monitor 2011-2012 tanulmány eredményei.

Szegény karácsony jön

3367
Idén négyből csak három karácsonyfa alatt lesz ajándék – derül ki az Ipsos Zrt.-nek az Olcsóbbat.hu megbízásából készített reprezentatív karácsonyi felméréséből.
A karácsonyi szezonális édességek iránt a válság ellenére is ugyanolyan stabil a kereslet, mint tavaly volt. Akkor kb. 7,5 milliárd forintot költöttünk szaloncukorra és csokifigurákra.

Milyen a magyar fogyasztó?

2847
Új eszmék jelentek meg a magyar fogyasztók gondolkozásában az elmúlt öt évben. A GfK Roper Consulting legújabb tanulmánya.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2019 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése