TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A fiatal egyetemisták napi 12 órát töltenek el a szórakoztató médiával. A gyerekek közel 8 órát függnek a médián, akárcsak a szüleik.

Népszerű a kakaós tej

6355
Kedveltebb a tartós a frissnél, a legnépszerűbb íz pedig a kakaó- derül ki a Gfk felméréséből.

Rajzfilmmé változtatja az anyák napi gyerekrajzokat a UPC

Május első vasárnapján minden eddiginél kreatívabban köszönthetik fel édesanyjukat a gyerekek. ...

Rekordidő alatt Dakartól Moszkváig

Rainer Zietlow a támogatóktól kapott összegeket a szenegáli SOS Gyermekfalu jótékonysági szervezetnek ...
A szűnni nem akaró válság újraírja megszokott fogyasztói reflexeinket- derül ki a „Cetelem Körkép 2013” eredményeiből.

Háztartások havi fogyasztása

6226
A magyar háztartások fogyasztási kiadásai havonta fejenként 65 790 forintra rúgtak tavaly, ez a 2011. évinél 2,1 százalékkal alacsonyabb.

Másfél millió csokinyúl a Tescoban

6096
Feltöltötték készleteiket a Tesco áruházak: 3,5 millió tojással, hazai feldolgozású füstölt sonkával és sok más finomsággal várják a Húsvétot.

Továbbra is jó üzlet az ásványvíz

6035
Egy átlagos vásárló háztartás évente mintegy 330 liter, azaz havi mintegy 30 liter ásványvizet visz haza.

Megfizetett ígéretek

5991
Az Ipsos 26 országban kérdezte meg a fogyasztókat arról, melyek azok a helyzetek, amikor többet fizetnének egy élelmiszerért annak egyedi csomagolása miatt.

Ipsos: Kalandozva nosztalgiázó magyarok

5874
Egy nemzetközi vizsgálat szerint a válaszadók a távoli tájak és a gyermekkor ízei után sóvárognak.
Mind az IT szektor, mind a háztartási kis- és nagygépek, de a nyomtatók és multifunkcionális irodaeszközök piaca is zsugorodott 2012 első tíz hónapjában.
A háztartások jobbnak ítélik saját anyagi és az ország gazdasági helyzetének jövőbeli alakulását.

A pezsgőpiacot a szilveszter uralja

5758
Az éves virsliforgalomnak mintegy hatoda, míg a pezsgőforgalomnak közel fele realizálódik az év utolsó hónapjában- derül ki a Gfk adataiból.

Diszkont - hipermarket verseny

5634
Alacsony árak a márkatermékek ellen. A legintenzívebb vásárlók egyre inkább az alacsonyabb jövedelmű háztartások közül kerülnek ki.

2012-es ajándékkollekció a Nespressotól

5574
A Nespresso ajándéktárgyaival a kávé szerelmesei igazán stílusosan ünnepelhetik az idei karácsonyt és új évet.

Európai pénzügyi ombudsman jöhet

5421
Már 27 esetben indult határon átnyúló vitarendezési eljárás fogyasztók és pénzügyi szolgáltatók között.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése