TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A fiatal egyetemisták napi 12 órát töltenek el a szórakoztató médiával. A gyerekek közel 8 órát függnek a médián, akárcsak a szüleik.

Népszerű a kakaós tej

6355
Kedveltebb a tartós a frissnél, a legnépszerűbb íz pedig a kakaó- derül ki a Gfk felméréséből.

Íme, a legjobb hazai e-kereskedelmi honlap 2018-ban

Az online marketing-kommunikációs szakma pályázatán egy divatárucikkeket forgalmazó oldal lett ...

Szabó Győző megrendezte élete első klipjét

Vadonatúj klip készült az Álomutazó egyik slágeréhez, a„Hekkeld meg a sulit” című dalhoz, amit ...
A szűnni nem akaró válság újraírja megszokott fogyasztói reflexeinket- derül ki a „Cetelem Körkép 2013” eredményeiből.

Háztartások havi fogyasztása

6226
A magyar háztartások fogyasztási kiadásai havonta fejenként 65 790 forintra rúgtak tavaly, ez a 2011. évinél 2,1 százalékkal alacsonyabb.

Másfél millió csokinyúl a Tescoban

6096
Feltöltötték készleteiket a Tesco áruházak: 3,5 millió tojással, hazai feldolgozású füstölt sonkával és sok más finomsággal várják a Húsvétot.

Továbbra is jó üzlet az ásványvíz

6035
Egy átlagos vásárló háztartás évente mintegy 330 liter, azaz havi mintegy 30 liter ásványvizet visz haza.

Megfizetett ígéretek

5991
Az Ipsos 26 országban kérdezte meg a fogyasztókat arról, melyek azok a helyzetek, amikor többet fizetnének egy élelmiszerért annak egyedi csomagolása miatt.

Ipsos: Kalandozva nosztalgiázó magyarok

5874
Egy nemzetközi vizsgálat szerint a válaszadók a távoli tájak és a gyermekkor ízei után sóvárognak.
Mind az IT szektor, mind a háztartási kis- és nagygépek, de a nyomtatók és multifunkcionális irodaeszközök piaca is zsugorodott 2012 első tíz hónapjában.
A háztartások jobbnak ítélik saját anyagi és az ország gazdasági helyzetének jövőbeli alakulását.

A pezsgőpiacot a szilveszter uralja

5758
Az éves virsliforgalomnak mintegy hatoda, míg a pezsgőforgalomnak közel fele realizálódik az év utolsó hónapjában- derül ki a Gfk adataiból.

Diszkont - hipermarket verseny

5634
Alacsony árak a márkatermékek ellen. A legintenzívebb vásárlók egyre inkább az alacsonyabb jövedelmű háztartások közül kerülnek ki.

2012-es ajándékkollekció a Nespressotól

5574
A Nespresso ajándéktárgyaival a kávé szerelmesei igazán stílusosan ünnepelhetik az idei karácsonyt és új évet.

Európai pénzügyi ombudsman jöhet

5421
Már 27 esetben indult határon átnyúló vitarendezési eljárás fogyasztók és pénzügyi szolgáltatók között.
A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 12 következő >>

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése