TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A női foci legjava az Eurosporton

8010
Az UEFA 2017-es női labdarúgó-EB minden perce élőben látható majd a csatornán.
A CEVA Logistics nyerte a Prologis Budapest Kispályás Focibajnokságát, amelyet harmadszor rendeztek meg a logisztikai óriás nagytétényi raktárbázisának rekreációs parkjában.

Megvan a válasz a divatra: ANSWEAR

Elindult a We are the Answear, az Answear.hu videós kampánya. ...

Az éhezők viadalának zeneszerzője Magyarországon koncertezik

James Newton Howard bejelentette, hogy a Papp László Budapest Sportarénába is ellátogat első ...
Stílusosan indította az Apollo Vredestein a Bundesliga 2016/2017-es őszi szezonját, szponzori támogatást kötött ugyanis a Borussia Mönchengladbach csapatával.

José Mourinho teát reklámoz

7720
A szaktudásáról, valamint nyers, arrogáns stílusáról híres edzővel a Lipton készített reklámfilmeket.
A Coca-Cola Vállalat történetének egyik legnagyobb szabású vb kampányába kezdett. A cél: meghívni a világot a futball közös ünneplésére.

A foci jó hatással lehet a látásunkra

7058
A ZEISS első Magyarországon forgatott reklámspotja a focira épít, címe Szemüveget a bírónak!

Indul a Coca-Cola CUP

5240
A Coca-Cola nemzetközi szabadidős focibajnokságát a most kezdődő tanévtől hazánkban is elindítják a szervezők.

Spanyol legendák Kubala szobránál

5132
A Barcelona és Espanyol játékosai tisztelegtek Kubala László szobra előtt. Neves sportvezetők is részt vettek a koszorúzáson.

Puma: Marco Reus csatlakozott

5088
Marco Reus hosszútávú megállapodást kötott, csatlakozik a Puma egyre bővülő futball portfóliójához.

Véget ért a Farkas János Torna

5063
Eredményt hirdettek Vasas Kubala Akadémia által szervezett tornán: a névadóhoz, Farkas Jánoshoz méltó küzdelmek zajlottak.

MasterCard-kutatás a BL-döntőre

4484
A MasterCard, a 2012-es UEFA-bajnokok ligája-döntő hivatalos szponzora felmérést készített arról, melyik volt a BL tíz legemlékezetesebb pillanata.

Melyik a legszebb mez?

4167
A Sport2 futballshow-ja az OTP Bank Liga 16 csapatának mezeit gyűjti össze, hogy eldöntsék, kié a legszebb.

Együtt a Puma és a Palermo csapata

3773
A népszerű sportmárka az U.S. Cittá di Palermo csapatával fogott együttműködésbe.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése