TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Egy friss felmérés szerint az FMCG-cégek lemaradnak a digitális versenyben. Minden jel arra utal, hogy sürgős változtatásokra van szükség.

Pöttyös chatmatricák a Viberen

7958
Saját, egyedi Viber matricákat mutatott be Magyarország egyik legkedveltebb márkája, hogy a felhasználók még „színesebben” kommunikálhassanak egymással.

Nem csak született feleségek az 50. Kékszalagon

Első alkalommal indul el a Kékszalagon a Csak a Nőknek Magazin hajója, amelyen csak hölgyek ...

Shaping futures: fodrászati értékteremtés egy jobb életért

A Schwarzkopf Professional ASK Akadémia Budapesten is bemutatta a világban már sikerrel futó ...
A GFK felmérése szerint a FMCG márkák elsősorban a vásárlói kör bővülése és vásárlás intenzitása miatt sikeresebbek az elmúlt években.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése