TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Folytatódik a Szentkirályi Tehetségprogram, amelyet a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. tavaly azért indított útjára, hogy felkutassa és támogassa az ország fiatal sporttehetségeit.

Trollkodott a Mission Impossible sztárja

7475
Nemsokára érkezik a Titkos Nemzetet, azaz a M:I sorozat ötödik részét, de már arról hallani a Paramount Pictures háza tájáról, hogy előkészületben van a hatodik rész.

Kétségtelenül átállunk lineárisról digitálisra

A folyamatos technológiai fejlődés következtében a fogyasztói szokások is állandóan változnak. ...

Gazdaságfehérítő magyar startup a piacon

Szeptember közepén indult útjára az éttermeket és futárokat összekapcsoló magyar startup, a ...

Rohamtempóra kapcsolt a jubileumi EFOTT

7489
Rekordokat döntöget az Egyetemisták és Főiskolások Országos Turisztikai Találkozója. Nem kizárt, hogy a látogatók tömege idén eléri a bűvös 100 ezres számot.
A fiatal célcsoportokat megcélzó kampányt készített az Essence a Dohányzásleszokást Támogató Központok kreatív ügynöksége.
Idén is kiosztotta ösztöndíjait a Kodak. Az öt elismert fiatal filmes között van Balázs István Balázs, a Színház- és Filmművészeti Egyetem operatőr szakos hallgatója is.

Az Év Fiatal Vállalkozója

6747
Idén a LEDNAGYKER webáruházat üzemeltető JCQ Hungary Kft. tulajdonos ügyvezetője, Szórádi Bence vehette át a díjat.

Art Licensing

5870
Klementz Kata és Panni, a coworking munkastílus meghonosítói a Bring the Art Home program segítségével számos kortárs művészt juttattak érvényesülési lehetőséghez.

Eltökéltség + Kapcsolatok = Karrier

5826
A fiatalok nagyobbik fele tudatosan, előre tekintve tervezi az életét, de számottevő részük spontán módon alakítja azt, inkább a jelenre, mint a jövőre figyel.

Fiatalok a kormány mögött

5780
A fiatalok nagy része, amint eléri a korhatárt, megszerzi a jogosítványt. A legnépszerűbb márkának tízből hatan az Opelt tartják a Suzuki mellett.
Közeledik az év vége vele együtt a céges karácsonyi bulik, a szilveszter – Kerekasztal beszélgetés Heineken és a Kék Pont Alapítvány képviselőivel.
Elsöprő sikert aratott a rendezvény, amely Budapesten és regionálisan 12 nagyvárosban várta az érdeklődőket.

A fiatalok pénzügyi szokásai

5590
A TakarékPont megbízásából 2012 januárjában végzett országos reprezentatív felmérés során 500 főt (14 és 32 év közötti fiatalt) kérdeztek pénzügyi szokásaikról.
Egyedülálló Beszállítói Program keretében kapnak lehetőséget három nagyvállalattól a Fiatal Vállalkozók Országos Szövetsége tagjai.

Marie Claire: 25 döntős fiatal divattervező

5224
Óriási kihívás és lehetőség előtt áll az a huszonöt magyar fiatal tehetséges tervező, akik bekerültek a Marie Claire az Év fiatal divatterezője pályázat döntőjébe.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 12 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése