TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Folytatódik a Szentkirályi Tehetségprogram, amelyet a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. tavaly azért indított útjára, hogy felkutassa és támogassa az ország fiatal sporttehetségeit.

Trollkodott a Mission Impossible sztárja

7475
Nemsokára érkezik a Titkos Nemzetet, azaz a M:I sorozat ötödik részét, de már arról hallani a Paramount Pictures háza tájáról, hogy előkészületben van a hatodik rész.

Közös kampányban a Columbia és Zac Efron

Zac Efronnal, a világhírű színésszel szerződött a sportruházati világcég, a Columbia Sportswear. ...

A Philips csoport hamburgi székháza: építészeti különlegesség Hörmann ajtókkal!

A Philips csoport hamburgi központja új mércéket állít az irodakialakítás területén. ...

Rohamtempóra kapcsolt a jubileumi EFOTT

7489
Rekordokat döntöget az Egyetemisták és Főiskolások Országos Turisztikai Találkozója. Nem kizárt, hogy a látogatók tömege idén eléri a bűvös 100 ezres számot.
A fiatal célcsoportokat megcélzó kampányt készített az Essence a Dohányzásleszokást Támogató Központok kreatív ügynöksége.
Idén is kiosztotta ösztöndíjait a Kodak. Az öt elismert fiatal filmes között van Balázs István Balázs, a Színház- és Filmművészeti Egyetem operatőr szakos hallgatója is.

Az Év Fiatal Vállalkozója

6747
Idén a LEDNAGYKER webáruházat üzemeltető JCQ Hungary Kft. tulajdonos ügyvezetője, Szórádi Bence vehette át a díjat.

Art Licensing

5870
Klementz Kata és Panni, a coworking munkastílus meghonosítói a Bring the Art Home program segítségével számos kortárs művészt juttattak érvényesülési lehetőséghez.

Eltökéltség + Kapcsolatok = Karrier

5826
A fiatalok nagyobbik fele tudatosan, előre tekintve tervezi az életét, de számottevő részük spontán módon alakítja azt, inkább a jelenre, mint a jövőre figyel.

Fiatalok a kormány mögött

5780
A fiatalok nagy része, amint eléri a korhatárt, megszerzi a jogosítványt. A legnépszerűbb márkának tízből hatan az Opelt tartják a Suzuki mellett.
Közeledik az év vége vele együtt a céges karácsonyi bulik, a szilveszter – Kerekasztal beszélgetés Heineken és a Kék Pont Alapítvány képviselőivel.
Elsöprő sikert aratott a rendezvény, amely Budapesten és regionálisan 12 nagyvárosban várta az érdeklődőket.

A fiatalok pénzügyi szokásai

5590
A TakarékPont megbízásából 2012 januárjában végzett országos reprezentatív felmérés során 500 főt (14 és 32 év közötti fiatalt) kérdeztek pénzügyi szokásaikról.
Egyedülálló Beszállítói Program keretében kapnak lehetőséget három nagyvállalattól a Fiatal Vállalkozók Országos Szövetsége tagjai.

Marie Claire: 25 döntős fiatal divattervező

5224
Óriási kihívás és lehetőség előtt áll az a huszonöt magyar fiatal tehetséges tervező, akik bekerültek a Marie Claire az Év fiatal divatterezője pályázat döntőjébe.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Budapest 4K

Gyönyörű film!

<< előző 12 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése