TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Lovagok és tenorok

2683
A győri borfesztivál színvonalát bizonyítja, hogy a szakma részéről is hatalmas az érdeklődés: a Széchenyi téren idén immár 60 pincészet képviselteti magát az ország minden tájáról.

Több százmilliós veszteség

2672
(MTI) Az előzetes adatok szerint mintegy 380-390 ezren fordulhattak meg az idei Sziget Fesztiválon, amelynek negatív mérlegét a szervező cég korábbi rendezvényeinek bevétele egyenlíti ki – közölte Gerendai Károly, a rendezvény főszervezője vasárnap.

Reklámfilmmel erősíti nyári pontgyűjtő promócióját a LUKOIL

Pontgyűjtő akciót indított a 74 hazai LUKOIL-töltőállomást üzemeltető Normbenz Magyarország. ...

OTP Bank Selfie Színpad a VUF on

A hazai fesztiválpaletta egyik legkedvesebb darabja, az OTP Bank Veszprémi Utcazene fesztivál ...

Szörnyen jó fesztivál megjelenés

2667
A nyáron a Monster energiaital márka összesen hat zenei fesztiválon képviseltette magát, melyekhez az Extreme Rendezvényügynökség biztosította a technikai hátteret.
(MTI) A Magyar Turizmus Zrt. idén egy valódi élményparkkal várja a Sziget látogatókat, ahol a hazai turisztikai kincsek különböző jelenetekben elevenednek meg.

A gombfocitól a nagypályásig

2662
(MTI) Jorky-pályát avattak Budapest belvárosában, melyet augusztus 27-ig, a telki FociFesztivál napjáig bárki kipróbálhat.
(MTI) A Magyar Turizmus Zrt. idén egy valódi élményparkkal várja a Sziget látogatókat, ahol a hazai turisztikai kincsek különböző jelenetekben elevenednek meg.
A Dreher márka az idén bevezetett „többféle komló, több íz, több élmény” üzenetre építő kommunikációjához, valamint a fesztiválozók körében felmerült igényekhez igazította ez évi Szigetes megjelenését. Az aktivitások tervezését és kivitelezést a Human Telex Reklámügynökség végezte.

Sikeres a percjegy

2652
Megduplázta kapacitását a Percalapú Fesztiváljegy szolgáltatás a Szigeten.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése