TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Lovagok és tenorok

2683
A győri borfesztivál színvonalát bizonyítja, hogy a szakma részéről is hatalmas az érdeklődés: a Széchenyi téren idén immár 60 pincészet képviselteti magát az ország minden tájáról.

Több százmilliós veszteség

2672
(MTI) Az előzetes adatok szerint mintegy 380-390 ezren fordulhattak meg az idei Sziget Fesztiválon, amelynek negatív mérlegét a szervező cég korábbi rendezvényeinek bevétele egyenlíti ki – közölte Gerendai Károly, a rendezvény főszervezője vasárnap.

Elindult a „mobil OFF, élmény ON!” rendezvénysorozat

Az Aquaworld útnak indította a „mobil OFF, élmény ON!” programsorozatot, melynek első eseménye ...

Modellek helyett valódi emberekkel kampányol a Fashion Days

A korábbi kampányaitól eltérően, modellek helyett valódi emberek valódi élethelyzeteire épít ...

Szörnyen jó fesztivál megjelenés

2667
A nyáron a Monster energiaital márka összesen hat zenei fesztiválon képviseltette magát, melyekhez az Extreme Rendezvényügynökség biztosította a technikai hátteret.
(MTI) A Magyar Turizmus Zrt. idén egy valódi élményparkkal várja a Sziget látogatókat, ahol a hazai turisztikai kincsek különböző jelenetekben elevenednek meg.

A gombfocitól a nagypályásig

2662
(MTI) Jorky-pályát avattak Budapest belvárosában, melyet augusztus 27-ig, a telki FociFesztivál napjáig bárki kipróbálhat.
(MTI) A Magyar Turizmus Zrt. idén egy valódi élményparkkal várja a Sziget látogatókat, ahol a hazai turisztikai kincsek különböző jelenetekben elevenednek meg.
A Dreher márka az idén bevezetett „többféle komló, több íz, több élmény” üzenetre építő kommunikációjához, valamint a fesztiválozók körében felmerült igényekhez igazította ez évi Szigetes megjelenését. Az aktivitások tervezését és kivitelezést a Human Telex Reklámügynökség végezte.
Megduplázta kapacitását a Percalapú Fesztiváljegy szolgáltatás a Szigeten.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése