TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Horváth Imre azután csatlakozott a Magyarországi Üzleti Tanács ajánlói közé, hogy aláírta a vállalati fenntarthatóságra vonatkozó alapelveket tömörítő dokumentumot.
Az Ericsson 2013-ban nagy hangsúlyt fektetett a felelős üzleti tevékenységre, derül ki a cég 21. Fenntarthatósági és Vállalati Felelősségvállalási Jelentéséből.

A Philips csoport hamburgi székháza: építészeti különlegesség Hörmann ajtókkal!

A Philips csoport hamburgi központja új mércéket állít az irodakialakítás területén. ...

Rekordszámú lojális ügyfél a Magyar Postánál

Tovább erősödik a Magyar Posta 3 éve indult hűségprogramja, amely már több mint 700.000 kártyabirtokos ...

Nevelős Orsolya / Siemens

7056
A kommunikációnak van egy komoly tolmácsfeladata is: az akadémiai világot összekapcsolni a nagyközönséggel, megteremteni azt a kommunikációs hidat, amellyel a kutatások eredményét, valódi kérdéseket közérthetővé lehet tenni.
A svéd ruhamárka új kollekciói organikus bőrből és a bioselyemből készülnek, miközben a ruhák viselőit a bennük lévő címke biztatja környezetvédelemre.

CSR Hungary díjat nyert az Unilever

6759
A vállalat a 2010-ben megfogalmazott 10 évre szóló Fenntarthatósági Tervét, és az azóta elért hazai eredményeket mutatta be.

Európa legzöldebb irodája

6746
Az először megrendezett verseny díját a SAP Hungary Kft. kapta nagyvállalati kategóriában.

Ozone Zöld-díjat nyert a HEINEKEN

6739
A sörgyártó az elismerést többek között a Törődés Hónapjával, az önkéntes napjaival és a Fenntarthatósági jelentésével érdemelte ki.

Megvannak az Ozone Zöld-Díj nyertesei

6735
A közösségi tévé 2013-ban is díjazta a környezettudatos megoldásokat, projekteket és ötleteket.
Az eddigi ötven díjazott mellett újabb öt magyarországi bejegyzésű cég vehette át az Üzleti Etikai Díjat.
A „Fenntarthatóság nagykövetei” program célja, hogy felhívja a figyelmet a fenntarthatóságra és a környezettudatosságra.
Az Unilever közzétette a 2012-es évre vonatkozó fenntarthatósági jelentését.

Ericsson - 20. Fenntarthatósági és CSR Jelentés

6172
A Technology for Good kezdeményezések keretében elért mérföldkövek hozzájárulnak a mobilkommunikáció megfizethetőségéhez és elérhetőségéhez.
A világ legnagyobb önkéntes akciójának hazai főszervezője, a WWF Magyarország 2013-ban is versenyt hirdet: hamarosan kiderül, melyik hazai település lakói a legelhivatottabbak a természetvédelem iránt.

Henkel: Együtt a fenntarthatóságért

6042
A stratégia a „többet elérni kevesebből” célkitűzésre épül, amelynek értelmében a Henkel az erőforrások felhasználásának hatékonyságát a háromszorosára növeli 2030-ig.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése