TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Idén az eddigi legkorábbi dátumra, augusztus 2-ára esik a túlfogyasztás világnapja, vagyis az emberiség alig több mint hét hónap alatt elhasználta a Föld egy évre elegendő erőforrásait. Mától a jövőnket használjuk el: úgy élünk, mintha 1,7 Föld állna rendelkezésünkre.

Megjelent a Budapest Design Map

8005
Ez a budapesti design szcéna legátfogóbb térképe. Az ingyenes kiadvány mintegy 200 fővárosi helyszínen, 15.000 példányban érhető el.

A Philips csoport hamburgi székháza: építészeti különlegesség Hörmann ajtókkal!

A Philips csoport hamburgi központja új mércéket állít az irodakialakítás területén. ...

Rekordszámú lojális ügyfél a Magyar Postánál

Tovább erősödik a Magyar Posta 3 éve indult hűségprogramja, amely már több mint 700.000 kártyabirtokos ...
A társadalmi, gazdasági és környezeti fenntarthatósági teljesítménye alapján a Xerox idén is, ahogy immár nyolc éve folyamatosan, elnyerte az EcoVadis arany fokozatú kitüntetését.
A fenntarthatóság egyre inkább begyűrűzik az otthonokba, így a konyhába is.
3 milliárd forintból épült Közép-Európa legmodernebb BMW és MINI márkakereskedése.
A CEVA Logistics nyerte a Prologis Budapest Kispályás Focibajnokságát, amelyet harmadszor rendeztek meg a logisztikai óriás nagytétényi raktárbázisának rekreációs parkjában.
A Budapesti Víz Világtalálkozó 2016 mind célkitűzéseiben, mind a bevont döntéshozók tekintetében egyedülálló és nagy horderejű esemény lesz.
A riport a cég tevékenységét a fenntarthatóság három aspektusából vizsgálja: környezettudatosság, társadalmi felelősségvállalás, valamint vállalatirányítás és vállalati etika.
2014-ben a METRO Groupot a Dow Jones fenntarthatósági pontozó rendszerében, az élelmiszer-kereskedelmi szektor legjobbjai közé sorolták 77 ponttal. Nem véletlen.
A társadalmi felelősségvállalás jelentése, megítélése az elmúlt évek alatt fokozatosan változott, a CSR beépült a köztudatba és a vállalati gyakorlatba.
41 fővárosi és vidéki iskola közel 1700 diákjának tartott eddig oktatást a Henkel Magyarország 42 önkéntes munkatársa a vállalat „Fenntarthatóság Nagykövetei” programja keretében.
A P&G 16. alkalommal tette közzé éves fenntarthatósági jelentését arról, hogy kívánják a vásárlók ökológiai lábnyomát csökkenteni, valamint a rászorulók életfeltételeit javítani.
A színésznő közismerten elkötelezett a környezeti problémák megoldása iránt. Ahogy az április 16-tól kapható Conscious Exclusive kollekció is.
A Kossuth Kiadó Zrt. nyerte el a pénzügyi vállalat és a Figyelő első alkalommal odaítélt közös elismerését.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.
ŠKODA reklám ************************* ŠKODA Rapid – 30s +++ Értékelés: 4,8/10 Sokszor érzem úgy, komoly műelemzést kívánna egy-egy reklám etűd, mert nem ért...
Az Ikea vaskos katalógusai előbb-utóbb a szemétben kötnek ki mindenki otthonában. Norvégiában viszont, a rajongók segítségével elkészítették annak abszolút papí...
Vodafone reklám ************************* Vodafone Red csomag – 25s +++ Értékelés: 4,5/10 Fluor Tomi rapper, Red előfizető sokáig kereste a korlá...
Végleg kukába kerülhetnek a homokórák, amelyeket manapság már csak leginkább fogmosáskor használnak a gyerekek. A mosóporok már régóta intelligensek, így ideje ...

Gucci reklámfilm

:)))

<< előző 1234 következő >>

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése